Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@18:27:55 GMT

لاليگا در قبضه مسي+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۸۵۴

لاليگا در قبضه مسي+عکس

خبرگزاري آريا - ليونل مسي در اين فصل رکوردهاي مختلفي را در اين فصل از رقابت‌هاي لاليگا به نام خود ثبت کرده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، شب گذشته پيکارهاي لاليگا به پايان رسيد و بارسلونا عنوان قهرماني را بدست آورد.
ليونل مسي موفق شد 34 گل به ثمر برساند و آقاي گل شود، وي با 12 پاس گل برترين پاسور شد و با ايجاد 87 شانس گل در صدر برترين بازيکنان ليگ اسپانيا ايستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيشترين شوت به سمت دروازه حريفان و بيشترين گل با ضربه آزاد، ديگر رکوردهاي مسي در لاليگاي اين فصل است تا ليگ اسپانيا در قبضه مسي قرار داشته باشد.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، مواد ۵ و ۶ این قانون را به شرح زیر تصویب کردند:

ماده ۵- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (۱۸) مکرر (۱) به قانون الحاق می‌شود:

ماده ۱۸ مکرر ۱- وسیله نقلیه حامل بیش از یک قبضه انواع سلاح گرم جنگی یا قطعات مؤثر از چند قبضه یا بیش از ۱۰۰ تیر انواع مهمات آن یا بیش از یک قبضه نارنجک جنگی و موشک آر پی جی یا بیش از یک قبضه انواع سلاح شکاری یا بیش از ۴۰۰ فشنگ آن یا مواد منفجره و تحت کنترل موضوع ماده ۱۱ و ۱۲ این قانون به میزانی که انفجار آنها آثار مخرب بیش از یک موشک آرپی‌جی باشد، به نفع دستگاه کاشف ضبط می‌شود.

ماده ۶- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (۱۸) مکرر (۲) به قانون الحاق می‌شود:

ماده ۱۸ مکرر ۲- هر شخص مکان یا هر نوع فضایی را برای خرید و فروش ساخت متصل کردن قطعات (مونتاژ)، تعمیر غیر مجاز سلاح دایر یا اداره کند، به حبس درجه چهار محکوم می‌شود و چنانچه برای انجام جرایم مذکور یا از طریق ارتکاب آنها وجه مال منفعت خدمت یا امتیاز مالی کسب کرده، باشد علاوه بر حبس درجه چهار به ضبط عوائد حاصل از جرم و جزای نقدی معادل دو تا پنج برابر عوائد حاصل از جرم نیز محکوم می‌شود.

تبصره- چنانچه جرایم موضوع این ماده تحت پوشش امور خیریه یا خدماتی یا فروش کالا و امثال آن صورت پذیرد، مرتکب به حداکثر مجازات‌های مقرر در این ماده محکوم می‌شود.

کد خبر 6084135 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق به نفع دولت مصادره می‌شود؟
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)