Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:27:57 GMT

جنجال بزرگ کی‌روش در آستانه جام جهانی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۹۵

صراط:

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال، روز گذشته فهرست ۲۴ بازیکن حاضر در اردوی ترکیه را اعلام کرد. گرچه کی‌روش تا ۱۴ خرداد (۴ ژوئن) برای اعلام فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت دارد، اما احتمالا با همین بازیکنان راهی روسیه خواهد شد. اعلام این لیست جنجالی بزرگ در افکار عمومی و محافل ورزشی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فردا، پس لرزه‌های جنجال تازه کی‌روشتصویری از کی‌روش در بازی با ازبکستان که مورد توجه کاربران قرار گرفت او یک روز پس از ثبت این تصویر لیست تیم ملی را اعلام کرد

در فهرست تیم ملی برای اردوی ترکیه ۱۳ بازیکن شاغل در خارج از ایران قرار دارند (۳ بازیکن در روسیه، ۳ بازیکن در یونان، ۲ بازیکن در هلند، ۲ بازیکن در قطر، یک بازیکن در پرتغال، یک بازیکن در بلژیک و یک بازیکن در سوئد)، استقلال با ۴ بازیکن بیشترین سهم را در تیم ملی دارد و از پرسپولیس، قهرمان لیگ هم دو بازیکن در فهرست ۲۴ نفره قرار دارند.

همچنین براساس این فهرست جلال حسینی (کاپیتان و مدافع پرسپولیس)، وریا غفوری (مدافع استقلال)، حسین حسینی (دروازه‌بان استقلال) و کاوه رضایی (مهاجم شارلوا) در فهرست جایگزینان احتمالی تیم ملی قرار دارند.

تصمیم کی روش برای دعوت نکردن از این بازیکن با واکنش‌های تندی همراه بوده است. مخصوصا کنار گذاشتن سید جلال حسینی و وریا غفوری انتقادات فراوانی را برانگیخت. تا جایی که امروز پای مجلس شورای اسلامی نیز به ماجرا باز شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری موضوع با نمایندگان مجلس خبر داد. او از منتقدان جدی خط خوردن وریا غفوری بازیکن کردستانی از لیست تیم ملی است.

به گفته حامد جولایی "خط خوردن وریا غفوری جامعه ورزشی را شوکه کرده و بر همین اساس برای دلیل این امر، پیگیری‌های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است. "

کنار گذاشتن وریا غفوری با انتقاد شدید هواداران استقلالی هم روبه رو شد. آن‌ها معتقدند غفوری فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته است و نباید از تیم کنار گذاشته می‌شد.

در همین راستا هواداران پرسپولیس هم می‌گویند سید جلال حسینی کاپیتان این تیم که از قضا چند روز پیش با گل دقایق پایانی خود به الجزیره جواز حضور پرسپولیس در یک چهارم نهایی آسیا را امضا کرد، نه تنها لیاقت حضور در لیست تیم ملی را دارد بلکه می‌تواند مهره قابل اعتماد در خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی باشد.

هواداران پرسپولیس معتقدند که حذف سید جلال حسینی در کنار عدم دعوت از بازیکنان خوب پرسپولیس به تیم ملی از سوی کی روش ارتباط مستقیمی با درگیری‌های اخیر سر مربی تیم ملی و برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس دارد.

در همین راستا روزنامه "پیروزی" تیتر اصلی خود را اینگونه تنظیم کرد؛ "کینه شتری"!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کی روش تیم ملی فوتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229598 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!