Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم عموعابدینی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات گفت: با توجه به جایگاه علمی واحد علوم و تحقیقات که با ۲۶ پله صعود در رتبه‌بندی بین‌المللی لایدن به عنوان دوازدهمین دانشگاه ایرانی در این رتبه‌بندی شناخته شده است و به منظور کیفی‌سازی و کمک به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی، در فاز اول، ۲۵ رشته در مقطع دکتری در هشت شعبه واحد علوم و تحقیقات فعال شده و داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را در اولویت‌های انتخاب خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبه‌های واحد علوم و تحقیقات در حال حاضر در خوزستان، فارس، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، سیرجان و آیت‌الله آملی فعال شده‌اند که بین دو تا چهار رشته دکتری را به عنوان شعبه واحد علوم و تحقیقات اجرا خواهند کرد.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: اطلاعات کامل مربوط به این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که در سایت مرکز آزمون دانشگاه منتشر شده، قابل رویت است.

عموعابدینی در تشریح برنامه‌های آتی برای توسعه رشته‌های شعب علوم و تحقیقات گفت: فاز‌های بعدی فعال‌سازی مربوط به اجرای رشته‌های پرداوطلب کارشناسی ارشد و کارشناسی هستند که در هنگام انتشار دفترچه‌های انتخاب رشته، درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

راه اندازی ۲۸ رشته دکتری در پردیس قشم دانشگاه علوم و تحقیقات

وی تاکید کرد: تمام فرآیند فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی شعبه‌های علوم و تحقیقات، زیر نظر واحد علوم و تحقیقات و با استاندارد‌های این دانشگاه نظارت خواهد شد و مدارک دانشجویان هم در علوم و تحقیقات تهران صادر خواهد شد.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات  با یادآوری فعال‌سازی پردیس بین‌المللی علوم و تحقیقات در قشم گفت: ۲۸ رشته دکتری در این پردیس بین‌الملل راه‌اندازی شده و در واحد امارات که پشتیبانی آموزشی و پژوهشی آن توسط واحد علوم و تحقیقات تهران صورت می‌پذیرد، ۲۱ رشته دانشگاهی فعال شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها  غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم