Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:15:49 GMT

لباس پلیس مرودشت به دوربین مجهز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۱۸۰

لباس پلیس مرودشت به دوربین مجهز شد

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت، روز دوشنبه در آیینی که به همین منظور برگزار شد، اظهار داشت: ضبط تصاویر و صدا که از طریق دوربین های نصب شده بر روی لباس پلیس امکان پذیر شده به ماموران در جمع آوری مستندات و مدارک کمک فراوانی خواهد کرد و در انجام موفقیت آمیز ماموریت های پلیس موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اشاره به این که برخی از فرصت طلبان، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در مراجع انتظامی و قضایی، اعمال مجرمانه و حرکات و گفتار خود را انکار می کنند، افزود: ضبط تصاویر و ارایه آن در مراجع قضایی از سوی پلیس، این نقیصه را برطرف خواهد کرد.
او گفت: در برخی از ماموریت ها از جمله درگیری ها که امکان دستگیری همه افراد در آن واحد مقدور نیست، ضبط تصاویر برای شناسایی تمام عاملان و در مراحل بعدی دستگیری آنان، پلیس را در رسیدگی به موضوع و برخورد قاطع با برهم زنندگان آرامش عمومی جامعه کمک می کند.
زراعتیان با بیان اینکه تجهیزات پلیس روز به روز در جهت موفقیت بیشتر در ماموریت ها در حال گسترش و پیشرفت است از مردم درخواست کرد در ایجاد نظم و امنیت مشارکت جدی داشته باشند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
هفته پاسداشت مرودشت که از بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده تا چهارم خرداد 97 ادامه دارد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتر شمال شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جامعه دوربین فرمانده نیروی انتظامی مرکز فوریت های پلیسی نظم و امنیت موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران