Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مرتضی کرمانی‌مقدم ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است برخی تصمیمات برانکو به ویژه درخصوص عدم استفاده از محسن مسلمان و جواب کردن این هافبک کلیدی درست نیست.

حرف‌های کرمانی‌مقدم با ما را می‌توانید در زیر بخوانید:

*آقامرتضی، به نظر شما پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس باز می‌شود؟

بعید می‌دانم! فیفا با کسی شوخی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی پنجره نقل و انتقالات رئال مادرید و بارسلونا را با آن همه طرفدار، پول و اسپانسر می‌بندد، دیگر جلوی پرسپولیس و ما کوتاه نخواهد آمد.

*پس چرا مسئولان پرسپولیس همواره با امیدواری از این موضوع حرف می‌زدند؟

این سؤال را بهتر است خودشان جواب بدهند اما نباید به هواداران امید بیهوده داد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس بسته است و این تیم نمی‌تواند بازیکن بخرد. بنابراین باید به هر شکل ممکن نفرات فعلی را حفظ کرد.

*اما چند بازیکن ناراضی مثل محسن مسلمان چاره‌ای جز رفتن ندارند.

این حرف من را به حساب دخالت در کار برانکو نگذارید بلکه به عنوان یک هوادار پرسپولیس می‌گویم تصمیم سرمربی کروات درباره مسلمان درست نیست. او نباید با شاگرد خود وارد لجبازی می‌شد و بهتر بود زودتر این مسئله جمع می‌شد.

*ولی تجربه نشان داده او پیش‌تر هم با رامین رضاییان دچار مشکل شده بود که در نهایت کار به جدایی‌ این بازیکن انجامید.

رامین رضاییان در راه‌آهن شاگرد خود ما بود. پسر خوب و فوتبالیستی عالی بود که هنوز هم می‌توانست به پرسپولیس کمک کند. آن تجربه تلخ هم به ضرر رامین شد و هم فکر می‌کنم تا حدی به ضرر پرسپولیس. نباید مدیران پرسپولیس اجازه می‌دادند محسن مسلمان هم به آن سرنوشت دچار شود.

*ولی ظاهراً این‌طور شده است.

کاری نمی‌توان کرد. این به ضرر پرسپولیس است. به نظرم ۲ فصل قهرمانی پرسپولیس فوق‌العاده دلنشین بود و دست آقای برانکو درد نکند اما فصل بعد برای تیم محبوب ما بسیار سخت خواهد بود.

*به خاطر نبودن محسن مسلمان؟

فقط این نیست. برانکو به نظرم یک مقدار محتاط شده است. استفاده از دو هافبک دفاعی در یک خط و فقط یک مهاجم، پرسپولیس را دفاعی کرده است. پرسپولیس در لیگ شانزدهم با ۴-۴-۲ بسیار زیباتر بازی می‌کرد. کاش برانکو به همان سیستم برمی‌گشت چون هواداران رضایت بیشتری داشتند.

*راستی شما گفته‌اید کاش استقلال و پرسپولیس به هم نخورند؟

نه، به هر حال احتمال دارد این دو تیم به هم بخورند یا به السد و الدحیل. من گفتم حیف است استقلال و پرسپولیس به عنوان دو نماینده ایران قبل از مرحله نیمه‌نهایی با هم برخورد کنند.

*راستی از تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس چه خبر؟

جا دارد اول درگذشت برادرزاده آقای پروین را به ایشان تسلیت بگویم. علی‌آقا دوباره همه ما را دور هم جمع کرد و خاطرات قدیمی زنده شد. ان‌شاءا... هفته‌ای یکی، دو بار بتوانیم همبازیان و دوستان قدیمی را به بهانه فوتبال ملاقات کنیم.

*به عنوان سؤال آخر خاطره‌ای از پروین ندارید؟

اسم من مرتضی کرمانی‌مقدم بود اما علی‌آقا اسم مرا عوض کرد! ایشان از همان ابتدا به من می‌گفت مجتبی و من هم هر بار می‌گفتم مرتضی هستم. بعداً دیدم فایده‌ای ندارد و تصمیم علی‌آقا عوض نمی‌شود و تصمیم گرفتم همان مجتبی باشم. (با صدای بلند می‌خندد!)

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!