Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمشید اسدی در همایش نحوه اعطای تسهیلات به بافت های ناکارآمد و فرسوده که در آمفی تئاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان برگزار شد، با توجه به بحث بازآفرینی شهری اظهار کرد: ما می توانیم با اهتمام مدیران استان و شهرستان ها بهترین توسعه را برای استان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: توجه به بافت های ناکارآمد شهری مهمترین موضوعی است که باعث ایجاد توسعه می شود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با بیان اینکه ما سالانه 10 درصد از بافت های فرسوده شهری را احیا می کردیم، افزود: متاسفانه ما بهره کافی را از این بافت های فرسوده شهری نبردیم و این باعث شد از برنامه های خود جا بمانیم.
اسدی بیان کرد: بیش از 50 درصد جمعیت استان جزو بافت های فرسوده و 25/7 دهم درصد جمعیت استان جزو بافت های ناکارآمد است.
وی با اشاره به درآمد های شهرداری از حمل پروانه ها، گفت: در سال گذشته دو هزار و 559 فقره پروانه با 924 هزار و 54 متر مربع صادر شده که این میزان نسبت به سال 90، 59 درصد از لحاظ مساحت و 48 درصد از لحاظ تعداد کاهش داشته است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان اظهار داشت: ما در سال گذشته چهار هزار و 396 واحد جهت استفاده از تسهیلات برای استان کردستان سهمیه داشتیم که تنها 500 واحد آن به نتیجه رسیده و این نشان از عدم توجه ما به این مسئله بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه با بیان اینکه ایجاد آسایش و آرامش برای مردم از اهداف اجرایی این طرح ها است، خاطر نشان کرد: ما به عنوان مدیران شهری باید برای تک تک شهروندانمان احساس مسئولیت داشته باشیم و برای آن ها ارزش و امنیت روحی، روانی، مالی و... قائل شویم تا همه احساس رشد کنند.
شریعتی خاطر نشان کرد: باید با هم اندیشی شورا ها در ایجاد و احداث یک ساختمان شکیل، مقاوم، آرام و مطمئن آنقدر تلاش کنیم تا هرکسی در هر کجایی که دلش خواست بتواند به راحتی زندگی کند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان کردستان تئاتر درآمد رئیس شورای اسلامی شهر سازمان مدیریت و برنامه ریزی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۶ شهرستان زاهدان، زابل، خاش، سراوان، زهک و گلشن این استان خبر داد. - اخبار استانها -

عطاءاله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده 6 شهرستان زاهدان، زابل، خاش، سراوان، زهک و گلشن استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته های تشویقی 19 بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان ها ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: این بسته های تشویقی مشوق های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده ها می توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.

اکبری گفت: 13 شهرستان در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل مورد هدف بازآفرینی شهری هستند که در 6 شهرستان ذکر شده این طرح اجرا و در مابقی شهرها نیز این طرح تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه این مشوق‌های کالبدی براساس گروه‌بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌بندی در چهار گروه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محورهای اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را در بر می‌گیرد.

اکبری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها اقدام به پیگیری بهره‌مندی از شرایط و این بسته‌های تشویقی به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۶ هزار هکتار بافت ناکارآمد در خراسان رضوی