Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@13:57:25 GMT

دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدرس فیفا+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۹۰

دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدرس فیفا+ عکس

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، فلمینگ سرتیس لو، مدرس دانمارکی فیفا، که به منظور برگزاری ششمین دوره کلاس دانش افزایی و ارتقای سطح مربیان ایرانی به کشورمان سفر کرده است، با حضور در باشگاه سپاهان، نشستی دوستانه با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه برگزار کرد.

فلمینگ در این دیدار، با بیان اینکه در این سالها همواره نتایج تیم فوتبال سپاهان را پیگیری می کرده است، گفت: خوشبختانه در بین باشگاه های ایرانی، سپاهان از لحاظ زیرساخت ها و امکانات، شرایط بسیار خوبی دارد و این مسئله می تواند اتفاقات بسیار خوبی را در فوتبال ایران را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هم با تشریح اهداف و فعالیتهای باشگاه در حوزه آموزش از فلمینگ بابت تلاش در جهت افزایش دانش مربیان ایرانی تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این کلاس دانش افزایی، سه نفر از مربیان سپاهانی به نامهای حسین چرخابی، مجتبی توتونی و کریم قنبری حضور داشتند.

پیش از این و در سال ۲۰۰۹ نیز، فلمینگ به عنوان مدرس، یک دوره آموزشی را برای مربیان تیمهای پایه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار کرده بود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره