Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی طباطبایی مدیر کل انتقال خون استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال در ماه رمضان امسال علاوه بر مرکز وصال که تا ساعت ٢٤ شب از اهداکنندگان خون در ماه رمضان پذیرایی می‌کند، ٢ مرکز جدید در منطقه ٤ تهران جنب پارک پلیس و منطقه ٥، حاشیه اتوبان ستاری نیز برای خدمت رسانى بيشتر به اهداکنندگان خون راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ٢ مرکزی که در منطقه ٤ و ٥ راه‌اندازی شده است، از نظر تجهیزات و امکانات بسیار در حد ایده‌آل قرار دارند و تا ساعت ١٢ شب مانند مرکز خون وصال آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

طباطبایی عنوان کرد: برای افرادی که تمایل دارند بعد از افطار خون اهدا کنند شرایط بسیار مناسب و امکانات کافی ایجاد شده است.

وی با اشاره به حضور تيم سيار انتقال خون در نمايشگاه قرآن تهران اظهار كرد: تیم سیار سازمان انتقال خون استان تهران در مصلی به مناسبت جشن رمضان مستقر و به اهداکنندگان خون خدمات مناسبی می‌دهد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران ادامه داد: مراکز عادی سازمان انتقال خون در سطح استان تهران تا ساعت ٣:٣٠ بعدازظهر از اهداکنندگان پذیرایی می‌کنند.

درخواست براى اهداى خون در هم روزهاى ماه رمضان

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان اهدای خون و مراجعه مردم به شعبه‌های مختلف سازمان انتقال خون کاهش پیدا می‌کند، افزود: از مردم تقاضا داريم که مانند ساير ماه‌های سال برای نجات جان بیماران خون خود را اهدا کنند و اهداى خون را كه کار خیر و خداپسندانه است محدود به شب‌های قدر نکنند.

طباطبایی با اشاره به نياز پلاكت خون و زمان محدود مصرف آن عنوان کرد: پلاکت خون عمر کوتاهی دارد ، به همین دلیل باید مدت زمان اهدای خون تا مصرف آن کوتاه باشد به همين دليل در همه ايام به اهداى خون نياز داريم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان تهران ذخیره خون و فرآورده‌های خونی به بیش از٧ روز رسیده است واز این بابت کمال تشکر را از مردم دارم.

طباطبایی يادآور شد: همه اهداکنندگان خون که به سازمان انتقال خون مراجعه می‌کنند این کار را با نیت رضای خدا و با اهداف انسان‌دوستانه و به صورت کاملا داوطلبانه انجام می‌دهند.

انتهاى پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان