Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:03:08 GMT

آبپاشی رکابزنان در پایان مرحله دوم تور فیلیپین+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۵۵

آبپاشی رکابزنان در پایان مرحله دوم تور فیلیپین+عکس

کمیته برگزاری تور دوچرخه سواری فییلپین در پایان مرحله دوم با آب به استقبال رکابزنان رفت.

به گزارش ایسنا، تور دوچرخه سواری فیلیپین در چهار مرحله در حال برگزاری است اما  همین دو مرحله ای که از برگزاری آن می گذرد با حاشیه هایی همراه بوده است.

 در مرحله نخست بر اثر شکسته شدن یک سد و جاری شدن سیل، ترافیک شدیدی ایجاد شد همین موضوع باعث شد سرداور اعلام کند مرحله اول کنسل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم هم در حالی برگزار شد که دمای هوا 48 درجه بود و هوا رطوبت شدید ی هم داشت و باعث شد رکابزنان بسیار اذیت شوند.

در پایان مرحله دوم از سوی کمیته برگزاری تور با آب به استقبال رکابزنان رفتند  و بر روی رکابزنان حاضر در تور آب پاشیدند تا از گرمای طاقت فرسا کاسته شود.

از ایران تیم پیشگامان در این  تور شرکت کرده است که در پایان مرحله دوم در رده بندی تیمی سوم شد اما در بخش انفرادی رکابزنان نتوانستند بر روی سکو بروند و هفتمی بهترین مقام بود که برای رکابزنان ایران به دست آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی آتالانتا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما به دلیل شکست در بازی رفت از سود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

سلام موفق شد تک گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند. او در این فصل ۲۹ گل برای لیورپول و تیم ملی مصر به ثمر رسانده اما بسیاری معتقد هستند که عملکرد او نسبت به چند فصل گذشته افت فاحشی داشته است. این بازیکن شب گذشته هم در فاصله ۳۰ دقیقه تا پایان بازی از زمین بیرون رفت.

کلوپ پس از پایان این بازی در حمایت از ستاره تیمش به خبرنگاران گفت:« من نگران شرایط او نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند و اتفاقی است که برای همه مهاجمان رخ می‌دهد. آنا باید چنین شرایطی را تجربه کنند و او هم از این وضعیت مستثنی نیست.

صلاح یکی از با تجربه‌ترین بازیکنانی است که ما در تیم داریم. اینطور نیست که او پیش از این در زندگی‌اش هرگز فرصتی را از دست نداده باشد چون این بخشی از فوتبال است. او پنالتی بسیار خوبی را وارد دروازه حریف کرد روی فرصت بعدی بدشانس بود اما اولین باری نیست که موقعیتی را از دست می‌دهد.»

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • ال‌ نینو رو به پایان است؟