Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:48:41 GMT

پمپئو:از استقلال گرجستان حمايت مي کنيم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۹۴

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در نشست مشترک خبری با نخست وزیر گرجستان گفت از استقلال گرجستان حمایت می کنیم و از روسیه می خواهیم از مواضعی که کنترل آنها را در مرزها در دست گرفته است، عقب نشینی کند. روسیه باید قاچاق سلاحی را که در مرزهای گرجستان صورت می گیرد، کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پمپئو گزارش روسيه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: ارتش اسرائیل مدت‌هاست کنترل میدان را از دست داده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اسحاق بریک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با روزنامه معاریو تاکید کرد: هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل منزوی شده و سکوت اختیار کرده و مدت‌هاست که سیطره بر عرصه میدانی را هم از دست داده است.

وی با انتقاد از انتصابات جدید هالیوی، افزود: وی به انتصاب افسرانی روی آورده که شبیه وی هستند و هرگز قوی محسوب نمی شوند.

بریک عملیات هفتم اکتبر را خطرناک‌ترین شکست از زمان تأسیس رژیم جعلی اسرائیل و ارتش آن دانست و گفت: هالیوی به جای اینکه مسوولیت شکست را بر عهده بگیرد و استعفا دهد، تصمیم گرفت نسل هرج و مرج و شکست را تقویت کند، وی افسرانی را که شریک وی در شکست هستند رهبر می کند.

ژنرال صهیونیست در ادامه بنیامین نتانیاهو و یواف گالانت (نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) را به باد انتقاد گرفت و گفت: آنها اسرائیل را به ناکجاآباد می کشانند، به بن بستی که هرگز بازگشتی از آن وجود ندارد.

وی در ادامه نتانیاهو و کابینه اش را عامل تضعیف شدید اسرائیل دانست و گفت: این افراد بدترین جهنم روی زمین را در تاریخ اسرائیل بر سر ما آوردند و بدون تفکر استراتژیک و بدون عقلانیت راه ما را به سوی جهنم بعدی هموار می کنند!

کد خبر 6058137 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آمریکا: در مباحث کنترل تسلیحاتی با روسیه و چین شرکت می‌کنیم
  • ژنرال صهیونیست: ارتش اسرائیل مدت‌هاست کنترل میدان را از دست داده
  • رایزنی روسیه و آفریقای مرکزی درباره همکاری نظامی
  • رایزنی روسیه و آفریقای میانه درباره همکاری نظامی
  • ارتش روسیه کنترل یک شهر دیگر را به دست گرفت
  • «اوستیای جنوبی» در فکر پیوستن به خاک روسیه
  • احتمال الحاق اوستیای جنوبی به روسیه 
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • پوتین: اوکراین تلاش کرد به خاک روسیه نفوذ کند، اما موفق نشد