Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سابق باشگاه استقلال نمی تواند لیست 24 نفره کی روش را باور کند.

طرفداری- پرویز برومند، پیشکسوت و دروازه بان سابق استقلال درباره عدم دعوت از سید حسین حسینی و لیست استندبای تیم ملی اظهار داشت فکر نمی کند عدم دعوت از دروازه بان استقلال به خاطر نیمکت نشینی باشد و عدم حضور جلال حسینی و وریا غفوری باور کردنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز برومند در مورد اعلام لیست تیم ملی و قرار گرفتن نام چهار بازیکن در فهرست استندبای گفت:

من از این تصمیم کی‌روش شوکه شدم و نمی‌دانم چه باید بگویم. حداقل در مورد سیدجلال، غفوری و حسینی باید بگویم که آنها فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در رده باشگاهی داشتند و سیدجلال و غفوری در بازی‌های ملی هم نمایش خوبی داشتند. به‌هرحال این نظر سرمربی است، ولی من نمی‌توانم این تصمیم را به راحتی باور کنم.

به نقل از تسنیم، وی خاطرنشان کرد:

تیم ملی مهاجمان خوبی دارد و شاید به همین دلیل کاوه رضایی در لیست نهایی قرار نگرفت، ولی اعتقاد من این است که نام علی علیپور حداقل باید در لیست 35 نفره قرار می‌گرفت، چون او آقای گل ایران شد و خیلی هم زحمت کشید. کی‌روش به‌عنوان سرمربی فعلاً این فرصت را دارد تا این بازیکنان را دعوت کند و امیدوارم این افتاق رخ دهد و او در تصمیم خودش تجدیدنظر کند. به نظر من سیدجلال، غفوری و حسینی لایق بازی در جام جهانی هستند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا خط خوردن حسین حسینی به خاطر نیمکت‌نشینی در استقلال نبود، تصریح کرد:

من این‌طور فکر نمی‌کنم. اگر حسینی بعد از نیمکت‌نشینی اُفت می‌کرد شاید این موضوع جای توجیه داشت که خط بخورد، ولی او اُفت نکرد. واقعاً هضم این اتفاق برای بازیکنانی که خط خورده‌اند، بسیار سخت است.

برومند در پاسخ به این پرسش که نظرش در خصوص امیر عابدزاده چیست، خاطرنشان کرد:

عابدزاده گلر بااستعدادی است، ولی باید یکسری چیزها را رعایت کند. او می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!