Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:50:12 GMT

بوشهر|چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۴۵۴

بوشهر|چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف ۲ دو دستگاه تریلی و کشف ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از دشتستان، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با تاکید بر  استمرار مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت:در راستای حمایت از کالای ایرانی تمام محورها و نقاط مختلف دشتستان در راستای مقابله با قاچاق تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های بازرسی دشتستان به امکانات الکترونیکی در راستای مبارزه با قاچاق مجهز است بیان کرد: با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم  برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار  پلیس دشتستان قرار دارد.

رئیس پلیس دشتستان، از توقیف دو دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق در محور خروجی دشتستان خبر داد و تصریح کرد:در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان، دو دستگاه تریلی مشکوک به حمل کالای قاچاق متوقف شد و پس از بررسی محموله آنها فاقد هویت مجوز قانونی بود.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی دشتستان در بازرسی از این وسایل نقلیه 482 کارتن حاوی کالای قاچاق کشف کردند خاطر نشان کرد: این کالاها شامل ابزارآلات، لوازم آشپزخانه و لوازم تزئیناتی منزل فاقد مدارک گمرکی بود.

فرمانده انتظامی دشتستان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را چهار میلیارد ریال  دانست و  بیان کرد: در همین ارتباط دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ رضوی با قدردانی از مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق  تاکید کرد: با بهره‌گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم  برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم