Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@15:07:37 GMT

حضور ۴ دوچرخه سوار خراسان رضوی در اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۵۶۹

حضور ۴ دوچرخه سوار خراسان رضوی در اردوی تیم ملی

۴ دوچرخه سوار از خراسان رضوی در اردو آماده سازی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حضور دارند.

به گزارش قدس انلاین ،اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری باهدف اعزام به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در پیست دوچرخه سواری آزادی تهران در حال برگزاری است و رکابزنان اعزامی به این رقابت‌ها به زودی مشخص خواهند شد.

محمد دانشور، کیوان رکانی و احمد نصرآبادی در بخش آقایان از استان خراسان رضوی در اردوی تیم ملی حضور دارند که تا این لحظه حضور دانشوار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قطعی شده است و رکانی و نصرآبادی منتظر اعلام نهایی فدراسیون برای حضور در این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش بانوان افسانه سجادی از خراسان رضوی در اردوی آماده سازی تیم ملی حاضر است و با اعلام نظر فدراسیون دوچرخه سواری در روزهای آینده وضعیت وی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مشخص خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: یک قلاده گرگ هار با تلاش چهار ساعته پلیس این کلانشهر زنده گیری شد.

سرهنگ عباسعلی دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر دیروز در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای "بهشت" مامورین انتظامی به همراه فرمانده پاسگاه فردوسی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور مامورین انتظامی با توجه به وحشت به وجود آمده، اهالی از مامورین درخواست کشتن گرگ را داشتند.

سرهنگ دهقانی ادامه داد: به رغم اینکه مامورین امکان استفاده از سلاح گرم را داشتند، اما در راستای حفظ محیط زیست و جان این حیوان، در یک عملیات چهار ساعته با یاری اهالی، مامورین شهرداری و آتش نشانی ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و در ادامه زنده گیری کرده و تحویل اداره محیط زیست شهرستان دادند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: اهالی محل از حضور به موقع عوامل انتظامی در زنده‌گیری و جلوگیری از هرگونه خسارتی تشکر کردند، پلیس همواره حافظ جان و مال مردم است.

به گزارش ایرنا، ۲۰ درصد گستره ۱۱۷ هزار و ۷۶۹ کیلومتر مربعی خراسان رضوی زیر پوشش اداره‌ کل حفاظت محیط زیست این استان قرار دارد.

مساحت زیستگاههای طبیعی و وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

خراسان رضوی دارای ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع شامل ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آذربایجان شرقی/ تلف شدن ۴۰ راس گوسفند در اثر حمله گرگ‌ها

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • فروش شش میلیارد تومان صنایع دستی در خراسان رضوی در ایام نوروز