Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رضا نصری در توییتر خود نوشت:

‌جامعهٔ مدنی و هنری ایران  نتوانست آنطور که شایسته بود موضوع بسیار مهم «حمله شیمیایی صدام به ایران با همدستی غرب» را در افکار عمومی جهان مطرح و زنده نگه دارند؛ و از آن در جهت منافع ملی بهره‌برداری کند. امروز هم در برابر موضوع مهم عهدشکنی آمریکا در ‎برجام بیش از اندازه ساکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 برجام رضا نصری جامعه مدنی ایران جامعه هنری ایران عهد شکنی آمریکا موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است