Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المپیک ایران، هنوز حضور کانوپولو در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی قطعی نشده اما فدراسیون قایقرانی با تشکیل یک تیم شرایط را برای برگزاری اردو فراهم کرده است.

قرار است تمرینات تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی از 5 خرداد آغاز ‌شود.

هدایت تیمی که قرار است در بازی‌های آسیایی شرکت کند، بر عهده مهرگان خیراللهی و مصطفی حق‌جو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح زیر است:
محمدصالحی سلطانی، رضا بیگی، رضا انصاری، میلاد جعفری، امیرحسین زمانی، هادی شیشه‌چیان، رضا اسکندری، محسن شیخلووند، رضا دباغ‌حسینی و نیمه حجتی

به دلیل تداخل بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی، 2 تیم کانوپولو تشکیل شده است.

انتهای پیام/

اردوی تیم ملی کانوپولو برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند