Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آذری شهر، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از برگزاری این انتخابات در 25 اردیبهشت ماه، گزارش هایی مبنی بر تخلف در آن به صورت مستند به دادستانی ارائه شده است.
وی افزود: دادستانی با ورود به این پرونده، ابتدا اساسنامه این شرکت و قوانینی که از این رفتار حمایت می کنند را مورد بررسی قرار داده و سپس رای خود را در این خصوص صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در صورت ابطال، این انتخابات مجددا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اگر در سطح کلان کشوری تصمیم به فعالیت چنین شرکت تعاونی هایی گرفته شده، هدف توسعه و آبادانی مناطق است و انتظار آن است که افرادی متعهد و متخصص در امور شهری به عضویت این شرکت ها درآیند.
شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قوچان در سال 96 با عضویت نزدیک به یک هزار و 200 سهامدار به ثبت رسید.
مجمع عمومی و انتخاب نمایندگان این شرکت تعاونی توسط سهامداران در 25 اردیبهشت امسال در مصلای قوچان برگزار شد که جمعی از سهامداران که در میان آنان برخی اعضای هیات موسس شرکت نیز دیده می شوند، بنا به آنچه بروز تخلف در این انتخابات خواندند، خواستار رسیدگی به این تخلفات و ابطال انتخابات شدند.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.
7501/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انتخابات مشهد مقدس شرکت قوچان تعاونی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: ۱۰۱۷ خانواده متقاضی طرح ۴ فرزندی قانون جوانی جمعیت هستند که در سال گذشته ۴۶۴ مورد پالایش قرار گرفتند که به تمامی این مشمولان زمین رایگان اعطا شد.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان اصفهان، ساخت بیمارستان را در این شهر نیاز اصلی مردم دانست وگفت:با پیگیری‌های مستمر این شرکت عملیات اجرایی ساخت مرکز درمانی در این شهراسمال قوت گرفته است و مدت زمان اجرای آن سه ساله پیش بینی شده است.
رحیمی افزود: طرح‌های عمرانی متعدد و متنوعی از جمله احداث ۳ باب مدرسه، یک باب مسجد، چند پارک و مرکز محله، تکمیل آسفالت و ۲۰ پروژه طراحی شهری در شهر بهارستان در دست اجراست.
وی گفت: همچنین برای سرعت در اجرای قطار شهری بهارستان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، همچنین بر پیگیری خدمات زیربنایی و روبنایی و تسریع در تکمیل طرح‌های مسکونی نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تلاش در اجرای طرح‌های دولت برای خانه دار شدن مردم رسالت اصلی این شرکت است.

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان