Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:05:44 GMT

کاهش‌سرمایه‌گذاری‌درکشورهای‌اروپایی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۶۶۸

دفتر آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد سرمایه‌گذاری در ۲۴ کشور از ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا در ۱۰ سال گذشته کاهش داشته است. ناطقان: به نقل از آر تی، سرمایه‌گذاری‌ها در سال گذشته به طور متوسط ۲.۳ درصد کاهش داشته است و به ۲۰.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشورها رسیده است. این میزان برای سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ معادل ۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد بود. کشورهای شرق و جنوب اروپا که در برابر بحران‌ها آسیب‌پذیرتر بوده‌اند با بیشترین کاهش در میزان سرمایه‌گذاری‌ها رو به رو بوده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد تنها در سه کشور عضو اتحادیه اروپا میزان سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یافته است. این کشورها شامل سوئد با ۱ درصد، اتریش با ۰.۶ درصد و آلمان با ۰.۲ درصد است. سال گذشته تقریبا ۳ تریلیون یورو سرمایه‌گذاری عمومی و خصوصی در کشورهای  عضو اتحادیه اروپا صورت گرفت و بیشترین سرمایه گذاری‌ها مربوط به ماشین آلات، تجهیزات و تسلیحات بوده است که در مجموع ۳۱ درصد کل سرمایه‌گذاری‌ها در این سه بخش بوده است.

صندوق سرمایه‌گذاری اروپایی که پس از بحران مالی سال ۲۰۰۸ برای مقابله با کمبود منابع سرمایه‌گذاری تاسیس شد، در حال حاضر ۲۸۴ میلیارد یورو سرمایه دارد و در نظر دارد تا این سرمایه را به ۵۰۰ میلیارد یورو تا سال ۲۰۲۰ افزایش دهد.
منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش سرمایه گذاری ، کشور های اروپائی ، سرمایه گذاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا

باشگاه بارسلونا باید امیدوار باشد قهرمان جدید بوندس‌لیگا، از رسیدن به فینال رقابت‌های لیگ اروپا باز بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا اگرچه در این فصل لالیگا دست از قهرمانی شسته، اما یکی از مهمترین اهدافش را که کسب سهمیه لیگ قهرمانان بوده، محقق کرده است. با این وجود برنامه‌های تیم ژاوی هرناندس برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان ممکن است دستخوش تغییراتی شود که دیگر به خودش و جایگاهی که در پایان فصل در جدول لالیگا خواهد داشت، وابسته نیست.

افزایش تعداد تیم‌ها در نسخه جدید لیگ قهرمانان اروپا از 26 به 32 تیم، سبب ایجاد تغییراتی در شیوه چیدمان تیم‌ها در مرحله گروهی شده است که براساس آن در حال حاضر بارسلونا در گلدان یک یعنی جزو سرگروه‌ها قرار دارد، اما ماندن کاتالان‌ها در این جایگاه قطعی نیست و نتایج بازی‌های باقیمانده از رقابت‌های اروپایی فصل جاری می‌تواند آن را تغییر دهد.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

 

مهمترین و احتمالاً بدترین اتفاقی که ممکن است برای شاگردان ژاوی هرناندس رخ دهد، قهرمانی بایرلورکوزن در رقابت‌های لیگ اروپای فصل جاری است، اما نه فقط قهرمانی بلکه نباختن این تیم در 90 دقیقه معمول فینال لیگ اروپا نیز به ضرر بارسلونا تمام می‌شود. قهرمان جدید بوندس‌لیگا که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رم را در ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در صورت یکسره کردن نماینده سری A در بازی برگشت و صعود به فینال، در رده‌بندی باشگاهی یوفا در فصل 24-2023 با بارسلونا برابر خواهد شد.

از این رو پیروزی یا حتی تساوی در 90 دقیقه فینال لیگ اروپا امتیازات، نماینده آلمان را افزایش می‌دهد و موجب سبقت گرفتن آن از بارسلونا و جابه‌جایی آن از جمع سرگروه‌ها به گلدان تیم‌های دوم خواهد شد که این اتفاق به طور بالقوه قرعه‌ای دشوارتر را پیش روی ژاوی و مردانش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!