Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@01:30:54 GMT

احتمال محکومیت جدید برای نازنین زاغری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۷۹۰

به گزارش ایلنا به نقل از ایندیپندنت، ریچارد رتکلیف همسر نازنین زاغری در بیانیه‌ای گفته که اواخر روز جمعه ۱۸ می به نازنین برای حضور در دادگاه در روز شنبه اطلاع داده شد و گفته که در این دادگاه قرار است او با اتهامات جدیدی روبرو شود.

بر اساس این گزارش، نازنین زاغری شهروند ایرانی-بریتانیایی که به جرم جاسوسی در ایران زندانی است در جلسه دادگاه دیگری حاضر شده و قاضی به او  گفته که قرار است بار دیگر تفهیم اتهام  شده و بار دیگر برای او حکم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرم او تبلیغ علیه نظام است. 

این روزنامه بریتانیایی نوشت: شواهدی که علیه او روز شنبه ارائه شده است همان اطلاعاتی بوده که در سال ۲۰۱۶ علیه او مطرح شده و او به همان دلایل به زندان محکوم شده است. 

همسر نازنین زاغری مدعی شد: قاضی بخش‌هایی از پرونده نازنین را به خودش نشان داده و در همان نگاه سطحی  فهمیده که او بار دیگر به همان دلایل قبلی مورد بازجویی قرار گرفته است. 

وی مدعی شده قاضی به نازنین زاغری گفته که احتمالا تفهیم اتهام و محکومیت جدیدی علیه او صادر خواهد شد.

همسر زاغری مدعی شده نازنین قبلا از سفارت بریتانیا خواسته بود که بیانیه‌ای در این باره بنویسد که این بیانیه هرگز نوشته نشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نازنین زاغری ایندیپندنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • ادعای همسر الکسی ناوالنی در مورد پوتین
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • ببینید | همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت