Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@10:06:42 GMT

رئیس‌جمهور کره جنوبی راهی واشنگتن شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۷۹۱

رئیس‌جمهور کره جنوبی راهی واشنگتن شد

به گزارش پارس نیوز، 

رئیس جمهوری کره جنوبی امروز برای دیدار با همتای آمریکایی خود راهی واشنگتن شد.

مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) برای آنچه آماده سازی و برنامه ریزی نشست میان رهبران آمریکا و کره شمالی نامیده می‌شود، راهی واشنگتن شد.

رئیس جمهوری کره جنوبی فردا (سه‌شنبه) با دونالد ترامپ دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست میان ترامپ و رهبر کره شمالی قرار است ماه آینده میلادی در سنگاپور برگزار شود.

البته پس از آنکه انتقادات گسترده‌ای از تمایل بیش از حد ترامپ برای دیدار با رهبر کره شمالی شکل گرفت و این سوال مطرح شد که تا چه اندازه کره شمالی آماده خلع تسلیحات هسته‌ای خود است، با قاطعیت نمی‌توان درباره برگزاری این دیدار صحبت کرد.

نیویورک تایمز روز گذشته (یکشنبه) به نقل از منابع کاخ سفید گزارش داد که ترامپ درحال فشار به مشاورانش برای تصمیم گیری درباره قبول ریسک شرکت در مذاکرات با کره شمالی است.

ترامپ پنجشنبه و جمعه بابت این اتفاقات به شدت از دست مشاورانش عصبانی بود و شنبه شب در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهوری کره جنوبی درباره علت انتشار این بیانیه از سوی کره شمالی با وجود تضمین‌های مخفیانه آمریکا پرسید.نکته جالب در گفتگوی تلفنی روسای جمهوری آمریکا و کره، انجام آن تنها سه روز پیش از سفر مون جائه این به آمریکا بود؛ و این یعنی ترامپ به شدت از اتفاقات اخیر عصبانی است. برخی مقامات معتقدند شدت خشم ترامپ به حدی بوده که نتوانسته تا سفر همتای کره‌ای خود به واشنگتن صبر کند.

وی مدعی شده به نظر همه او شایسته دریافت صلح نوبل به خاطر اقدامات اخیرش بوده و همین مسئله باعث نگرانی مشاورانش شده است. به اعتقاد آنها ترامپ با این رفتار نشان داده که بیش از حد خواستار انجام این نشست است. مشاوران ترامپ همچنین نگران هستند که رهبر کره شمالی متوجه این تمایل بیش از حد ترامپ شده و آماده است تضمین‌هایی ارائه دهد که در گذر زمان اهمیت خود را از دست می‌دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: واشنگتن کره شمالی کاخ سفید خشم کره جنوبی پارس آمریکا ترامپ پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به « سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه