Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:49:31 GMT

جزئیات دستگیری کلاهبردار میلیاردی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۸۴۵

سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی اظهار داشت: فردی که با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان استان کلاه‌برداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از سوء‌استفاده و کلاهبرداری گسترده فردی با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه‌های امنیتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با تحقیقات انجام گرفته ماموران مطلع شدند که مجرم با سوءاستفاده از عنوان مامور دستگاه امنیتی از چند شهروند در سه شهرستان کلاهبرداری کرده است.

سردار عزیزی بیان کرد: پس از تحقیقات انجام شده ماموران، دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار قرار گرفت و با تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، هویت این فرد شناسایی و مشخص شد که وی با جعل عنوان اقدام به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان‌های اراک، فراهان و کمیجان کرده است.

وی عنوان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده ماموران پی بردند که وی درحال فعالیت در زمینه حفاری غیرمجاز برای کشف اشیاء قدیمی است، با به دست آمدن این سرنخ، محل‌های تردد این فرد تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس قرار گرفت و سرانجام شناسایی و در عملیاتی به همراه یکی از همدستان خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین برخی ادوات مجرمانه از مخفی‌گاه این فرد کشف و دو متهم دستگیر شده، در این عملیات برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کلاهبردار میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد