Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:24:15 GMT

آیین گلاب‌گیری کاشان دربرج میلاد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۱۰۲۳

آیین گلاب گیری کاشان که از سنت‌های اصیل مردم کاشان است در جشنواره شهر خدا برج میلاد در بخش غرفه طعم سلامت در یادمان ملی ایرانیان برگزار می‌شود. ناطقان: آیین گلاب‌گیری و تهیه فراورده های سنتی در دومین جشنواره طعم سلامت با هدف احیای سنت‌های بومی ، ترویج و توسعه فرهنگ مصرف و تغذیه سالم برگزار می‌شود تا شهروندانی که امکان بازدید این مراسم را در شهرهای مختلف کشور ندارند از نزدیک شاهد اجرای این مراسم سنتی زیبا در برج میلاد باشند همچنین شهروندان می‌توانند عرقیجات سنتی کاشان را از غرفه طعم سلامت در برج میلاد خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دومین جشنواره طعم سلامت برج میلاد به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره رمضانی برج میلاد با همکاری مرکز فرهنگی تحقیقاتی غذای سالم و اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت با شعار «پس انداز سلامتی با غذای سالم» در راستای تحقق طرح تحول سلامت در بُعد اصلاح سبک تغذیه و حمایت از کالای ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و مورد استقبال مخاطبان قرارگرفت. این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.  ارائه مشاوره طب سنتی، مشاوره تغذیه، مزاج شناسی، عنبیه شناسی و رایحه درمانی از دیگر امکاناتی است که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند.

بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این جشنواره از ساعت ۱۹ تا ۲۳ علاوه بر بازدید از جشنواره، شاهد اجرای مراسم سنتی گلاب‌گیری باشند. منبع: ایسنا برچسب ها: گلاب گیری ، کاشان ، برج میلاد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گلاب گیری کاشان برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست