Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@13:58:18 GMT

نه به تصمیم کی‌روش احترام می‌‌گذاریم و نه قبولش داریم!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۱۱۲۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: موضوع حذف چهار بازیکن آماده از لیست تیم ملی را با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در میان می‌گذارم، چون حذف آنها طبیعی به‌نظر نمی‌آید.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن زمانی درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت: بدتر از این نمی‌شد که چهار نفر از بهترین‌ بازیکنان ما از تیم ملی حذف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار بازیکن می‌توانستند در تیم ملی مؤثر باشند. من فردا (سه‌شنبه) در مجلس شورای اسلامی با فراکسیون ورزش، موضوع را در میان می‌گذارم، چرا که طبیعی به‌نظر نمی‌آید که با دست خودمان، بهترین‌ها را حذف کنیم.

وی افزود: سیدجلال حسینی یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ماست. او بازیکن پرسپولیس است، اما من نسبت به تیم ملی تعصب دارم و معتقدم باید بهترین‌ها در این تیم حضور داشته باشند. کی‌روش بدترین تصمیم را در رابطه با این چهار بازیکن گرفته است و باید دلایل آن مشخص شود.

زمانی در واکنش به اظهارات اکبر عباس ملکی، دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه باید به تصمیم کی‌روش احترام گزارد و اعتراضی نکرد، گفت: نه به تصمیم کی‌روش احترام می‌گزاریم و نه آن را قبول داریم. شدیداً هم معترض هستیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد. چه‌کسی گفته کی‌روش مصلحت تیم ملی را در نظر گرفته است؟ وریا غفوری آماده‌ترین بازیکن فصل بوده است. از طرفی ما انتظار داشتیم حسینی دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی باشد. چطور نام چنین بازیکنی حذف شده است؟

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه کی‌روش گفته حسینی به‌دلیل نیمکت‌نشینی و غفوری به‌خاطر تغییر پستش در استقلال خط خورده‌اند، تصریح کرد: این هم حرف شد؟ صحبت‌های او توجیه کار غلط است. فدراسیون باید وارد شود و اجازه ندهد تیم ملی لطمه بخورد. شفر کار انسانی و درستی کرد و با کی‌روش برای تیم ملی تعامل داشت، اما کی‌روش هم باید انسانی جواب می‌داد. او با این کار، چهار بازیکن را از نظر روحی ــ روانی از بین برد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس

اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی ادای احترام کرد.

طرفداری | اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی ادای احترام کرد.

زنان پرسپولیسی در دیدار با سپاهان مورد توهین هواداران این تیم قرار گرفتند و صحنه‌های زشتی رقم خورد.

اوسمار ویرا با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم