Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون هندبال گفت: قول کسب مدال در رشته‌هاي تيمي در بازي‌هاي آسيايي خيلي سخت است، اما ما براي کسب بهترين نتيجه‌ مي‌رويم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، عليرضا رحيمي در حاشيه بازديد وزير ورزش و جوانان و رئيس کميته المپيک از اردوي تيم ملي هندبال، گفت: حضور اين دو عزيز با يکديگر در اردوهاي تيم ملي نشان از هماهنگي و اهتمام مسئولان ورزش به رشته‌هاي ورزشي دارد و در روحيه ورزشکاران تأثيرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولين اردوي تيم ملي بزرگسالان در حال برگزاري است و با توجه به در پيش بودن بازي‌هاي آسيايي سال پرکاري را پيش رو داريم و 6 اردوي ديگر خواهيم داشت.
وي درباره قرارداد سرمربي جديد تيم ملي هندبال و اينکه گفته مي‌شود مبلغ پرداختي به او در مقايسه با کارنامه‌اش زياد است، عنوان کرد: اصولاً مربيان و در مقابل فدراسيون دوست ندارند مبلغ قرارداد رسانه‌اي شود. با توجه به کارنامه قابل قبولي که کاستاروويچ دارد مبلغ زيادي به او پرداخت نمي‌شود. از طرفي چشم بسته هيچ کسي را نياورده‌ايم؛ کسي که در اروپا کار مي‌کند سطحش مشخص است و تيم‌هاي اروپايي به راحتي او را از دست نمي‌دهند. 
رئيس فدراسيون هندبال درباره مدت قرارداد سرمربي تيم ملي عنوان کرد: قرارداد ما 6 ماهه و تا بعد از بازي‌هاي آسيايي است و بعد از اين مسابقات در صورت توافق ادامه خواهيم داد.
رحيمي در پاسخ به اين سؤال که آيا کسب مدال در بازي‌هاي آسيايي شرط ادامه همکاري با اين سرمربي است، گفت: قول کسب مدال در رشته‌هاي گروهي در بازي‌هاي آسيايي خيلي سخت است؛ چه کسي فکر مي‌کرد بايرن مونيخ در فينال جام حذفي آلمان 3 گل بخورد. ما سعي مي‌کنيم با تمام ابزارهايي که داريم تيم خوبي را اعزام کنيم.
رئيس فدراسيون هندبال گفت: در رشته‌هاي تيمي پيش‌بيني براي کسب مدال و نتيجه سخت است، اما ما براي کسب بهترين نتيجه‌ مي‌رويم. حتماً بحث کسب مدال نيست وقتي تيم ما در اين زمين خوب کار کند براي ما مانند مدال است. وقتي بازي تيم را با بازي‌هاي قبلي مقايسه کنيم و پيشرفت داشته باشد کمتر از مدال نيست. 
وي درباره اضافه شدن لژيونرها به تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي گفت: قرار است لژيونرها از اردوي سوم اضافه شوند، سرمربي تيم ملي با مربيان آنها صحبت کرده است، اما چون بازي‌هاي آسيايي در هيچ رشته‌اي در تقويم نيست خود بازيکنان قول دادند اضافه شود. 
رحيمي درباره احتمال حضور همسر سرمربي تيم ملي مردان براي هدايت تيم ملي هندبال بانوان گفت: همسر کاستاروويچ از بازيکنان خوب دنيا بوده است که کار مربي‌گري هم کرده است و اگر قبول کند به ايران بيايد در صورت توافق همکاري خواهيم کرد.
رئيس فدراسيون هندبال درباره احتمال حضورش در فوتبال گفت: فعلاً در خدمت هندبال هستيم و سؤال‌هاي هندبالي را جواب مي‌‌دهم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم

به گزارش قدس آنلاین شریف مومن، سرمربی تیم هندبال جوانان ایران، درباره قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و همگروهی با کویت و چین گفت: به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. ۲ بازی سنگین با کویت و چین پیش رو داریم و اگر می‌خواهیم به مسابقات جهانی برویم، باید همه بازی‌ها را ببریم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما برای ما فرقی ندارد روبه‌روی کدام تیم بازی می‌کنیم و در تمام مسابقات با تمام وجود می‌‍جنگیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آشنایی با تیم‌های کویت و چین افزود: مقابل کویت و چین چند باری بازی کرده‌ام و با سیستم بازی آنها بیگانه نیستم. ما هم بر مبنای یک سیستم بازی نمی‌کنیم. ۲ سیستم مختلف دفاعی را در اردوها تمرین کرده‌ایم و در بخش حمله تاکتیک‌های زیادی داریم.

مومن درباره اینکه به چند درصد از ترکیب تیم هندبال جوانان دست یافته است نیز اضافه کرد: ابتدا امیدوارم بازیکنان بدون مصدومیت به اردو بازگردند. یک لیست ۲۴ نفره داریم و برای همین همه بازیکنان باید در پست‌شان تمام تلاش خود را به کار بگیرند و برای به دست آوردن آن پست بجنگند.

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران ادامه داد: زمانی که بازیکنان به‌طور کامل در اختیار من قرار بگیرند، برنامه تمرینی متفاوتی خواهیم داشت. ابتدا روی استقامت بدنی کار می‌کنیم و سپس روی تاکتیک‌های هندبال متمرکز می‌شویم. تلاش می‌کنیم در این میان بازی‌های دوستانه هم داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را بهبود و روی نقاط قوت بیشتر کار کنیم تا در نهایت با آمادگی کامل به رقابت‌های آسیایی پا بگذاریم.

وی درباره بازی با کویت که سخت‌ترین بازی تیم ایران در مرحله مقدماتی نیز محسوب می‌شود، گفت: دوست ندارم از الان راجع به تاکتیک‌ها و اندیشه‌هایم برای بازی با کویت صحبت کنم. اما امیدوارم بازی خیلی خوبی نه تنها مقابل کویت بلکه مقابل همه تیم‌ها داشته باشیم.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا، انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان، قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. قرعه‌کشی این مسابقات دیروز در اردن برگزار شد که طی آن تیم هندبال جوانان ایران در گروه B با کویت و چین همگروه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی