Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:32:54 GMT

لیست خروجی استقلال چگونه شکل می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۱۴۱۹

لیست خروجی استقلال چگونه شکل می گیرد؟

سرمربی آلمانی استقلال ابتدای هفته لیست خروجی های خود را مشخص کرد اما بازیکنان به این لیست محدود نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال ابتدای هفته جلسه ای با افتخاری برگزار کرد تا به این شکل برنامه های تابستانه، لیست ورود و خروج تیم را مشخص کند.


وینفرد شفر در این جلسه لیست خروجی خود را به باشگاه ارائه کرده اما لیست خروجی شفر تنها محدود به بازیکنانی که او به آنها نیاز ندارد، نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال در این جلسه برخی از بازیکنان مازاد را به مدیرعامل معرفی کرده تا پس از جذب بازیکنان جانشین، به این بازیکنان اجازه خروج داده شود. حدس زدن این بازیکنان البته کار سختی نیست و با توجه به شرایطی که آبی ها در هفته های اخیر داشتند، می توان این لیست را حدس زد.


لژیونر شدن اما اتفاق دیگری است که لیست او را طولانی می کند. چهره های جوان زیادی در استقلال طی دو فصل گذشته درخشیدند که تمامی آنها با استقلال نیز قرار دارد اما در این میان اسامی زیادی نزدیک به در خروجی قرار دارند. امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، تیام و مجید حسینی در این لیست قرار دارند.


تعدادی از بازیکنان زیر 23 سال استقلال نیز به رده سنی بالاتر رفتند و برخی نیز قصد دارند به خدمت سربازی بروند. ارشیا بابازاده و میلاد زکی پور از جمله چهره هایی هستند که به این دو دلیل احتمالا استقلال را ترک می کنند.


تمدید قرارداد دیگر موضوعی است که برای آبی ها دردسر ساز خواهد شد. وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری و سرور جپاروف بازیکنانی هستند که در این میان ممکن است با استقلال به توافق دست پیدا نکنند و این اتفاق می تواند برای آبی ها دردسر ساز شود.

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال خوزستان آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با سپاهان در هفته بیست و ششم در اصفهان انجام داد و آماده دیدار حساس مقابل طلایی‌پوشان می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در تمرین امروز برنامه های تاکتیکی خود را برای تقابل با سپاهان مرور کردند و آخرین نکات فنی توسط کادرفنی این تیم به بازیکنان منتقل شد.

استقلالی‌ها در این تمرین ضربه به دروازه در دستور کار خود قرار دادند و راه‌های گلزنی به سپاهان را مرور کردند.

سیروس پورموسوی در جریان تمرین بازیکنانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد تا از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری برای این مسابقه قرار بگیرند.

دیدار استقلال خوزستان و سپاهان فردا ساعت 18:10 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد