Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون حضور رضا شاهرودی در کاردفنی تیم ملی امید قطعی شده است.

طرفداری- در نشست امروز اعضای تیم ملی امید که با حضور زلاتکو کرانچار برگزار شد نام 6 گزینه به عنوان دستیار این سرمربی کروات به میان آمد که تاکنون فقط حضور رضا شاهرودی در جمع کاردفنی قطعی شده است.

نشست امروز اعضای تیم ملی امید در حضور کرانچار برگزار شد که در این نشست 6 گزینه برای دستیاری سرمربی کروات مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین حسین‌پور به عنوان آنالیزور تیم ملی امید انتخاب شد و در کنار کرانچار کار خود را آغاز خواهد کرد.

به نقل از فارس، طی روزهای گذشته نام هادی عقیلی هم برای حضور در تیم امید در کنار کرانچار مطرح شد اما در نهایت حضور مدافع سابق تیم ملی و سپاهان در تیم ملی امید منتفی شد.

همچنین صحبت از حضور احمدرضا عابدزاده در تیم ملی امید به عنوان مربی گلرها مطرح شد اما با توجه به مشغله کاری عابدزاده حضور این مربی هم در تیم ملی امید منتفی شد.

در این بین قرار است کرانچار یک مربی بدنساز را به فدراسیون فوتبال معرفی کند و انتخاب مربی بدنساز تیم ملی امید به عهده خود این مربی خواهد بود. تنها مربی که تاکنون حضورش در تیم ملی امید قطعی شده رضا شاهرودی است.

تیم ملی فوتبال امید ایران برای بازی‌های آسیایی خود را آماده می‌کند و از اسفند ماه در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت