Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > اروپا - همشهری آنلاین:
روزنامه زوددویچه تسایتونگ آلمان، کاریکاتوریست خود را به علت ترسیم طرحی از نخست وزیر اسرائیل، از کار برکنار کرد.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، کاریکاتوریست آلمانی پس از کشیدن کاریکاتور نتانیاهو از کار اخراج شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور، روزنامه زوددویچه تسایتونگ که پرتیراژترین روزنامه آلمان است، روز جمعه یک کاریکاتوریست را به علت ترسیم کاریکتاتوری از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، از کار برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاریکاتوری که دیتر هانیتسچ Dieter Hanitzsch کشیده است، نتانیاهو را در حالی نشان می‌دهد که موشکی در دست و لباس خواننده اسرائیلی نتا بارزیلای، برنده امسال مسابقات یورو ویژن، را به تن دارد و بالای سر کاریکاتور نتانیاهو از قول وی نوشته شده است: "سال آینده در قدس. "

این کاریکاتور موجب جنجال در رسانه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌های آلمان شد.

ولفگانگ کراچ سردبیر زوددویچه تسایتونگ به خاطر این کاریکاتور عذرخواهی کرد، اما هانیتسچ از این کار خودداری نمود.

این کاریکاتوریست ۸۵ ساله در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: قصد وی انتقاد از بهره برداری نتانیاهو از مسابقه یورو ویژن برای مقاصد شخصی اش بود و او را به سوء استفاده از برنده شدن آن خواننده متهم کرد.

هانیتسچ افزود، معمول نیست یک روزنامه، کاریکاتوریست خود را به علت کشیدن یک کاریکاتور اخراج کند؛ می‌توان او را توبیخ کرد یا به وی هشدار داد، اما اخراجِ وی شیوه مناسبی نیست.

قبلا هانیتسچ کاریکاتور‌هایی در انتقاد از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که شامل توهین به وی بود، کشیده بود، اما از او به خاطر کاریکاتورهایش که در همان روزنامه منتشر شده بود، بر مبنای اصل آزادی مطبوعات و بیان، دفاع شده بود.

در همین زمینه: پوتین و مرکل در باره برجام گفت‌وگو کردند ترکیه سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد یک نژادپرست آلمانی سگ‌های جنگی خود را به جان پناهجویان سوری انداخت محکومیت جهانی جنایت صهیونیست‌ها علیه غزه

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رونن برگمن از مشهورترین روزنامه‌نگاران صهیونیست، در یدیعوت آحارونوت درباره توافق مبادله میان تل آویو و مقاومت موضع گیری کرد.

وی افزود: اسرائیل در حال حاضر با شروطی باید موافقت کند که پیش از این آنرا رد کرده بود.چند ماه امکان توافق به مراتب بهتری وجود داشت. بدون تردید تداوم جنگ به کشته شدن اسیران منجر خواهد شد. در حال حاضر اینگونه وانمود می کنند که عملیات در رفح سبب بازگشت اسیران خواهد شد. عملیات در رفح به منزله ماههای جدیدی از جنگ است که سرنوشت آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برگمن نتانیاهو را متهم به کارشکنی و مانع تراشی در مسیر انجام توافق مبادله اسیران کرد.

وی افزود: ارتش اسرائیل یکی از قوی ترین حامیان طرح حائل در غزه و این اقدام بود، اما موضع خود را تغییر داد و خواستار لغو منطقه ایزوله در مرکز نوار غزه شده است! وزیر گالانت قبل از حمله به خان یونس گفت که این حمله با هدف بازگردانیدن اسیران و غلبه بر رهبران حماس از جمله السنوار است و پس از حمله تغییری در مواضع حماس ایجاد نشد و پوچ بودن ادعای مبنی بر اینکه فشار نظامی مشکل گشاست، اثبات شد.

برگمن اذعان کرد: تل آویو در تنگاست نه حماس. هزینه توافق بیشتر شده است. نتانیاهو از شروع جنگ اینگونه وانمود کرده است که فشار نظامی به بازگشت اسیران منجر خواهد شد اما این رخ نخواهد داد. اینکه عملیات در رفح پیروزی مطلق به ارمغان خواهد آورد و موجب شکست حماس و بازگست اسیران خواهد شد، توهمی بیش نیست. اگر ارتش به رفح حمله کند، ممکن است ما اسیر زنده نداشته باشیم و در آن صورت نتانیاهو چیزی برای فروش به اسرائیلی ها نخواهد داشت.

کد خبر 6091205

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج