Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:21:24 GMT

احتمال وقوع سیلاب و بارش تگرگ

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۱۷۱۹

سازمان هواشناسی اعلام کرده امشب و فردا رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور رخ می‌دهد و احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی نیز وجود دارد.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب رشد ابرهای جوششی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و تند بادهای لحظه ای و شدید در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود که با تبدیل شدن به توفان تندری پتانسیل وقوع تگرگ و ایجاد سیلاب موقت و ناگهانی در مسیلها را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد وظیفه افزود: امشب شاهد رگبار ورعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در شمال آذربایجان غربی، زنجان و مناطق کوهپایه ای آذربایجان شرقی و اردبیل خواهیم بود و فردا سه شنبه رگبار ورعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی قم و اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی توصیه کرد با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی و همچنین احتمال سیلابی شدن مسیلها و وزش بادهای مخرب، برای کاهش خسارات احتمالی و حفظ ایمنی اقدامات لازم بکار گرفته شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)

 

منبع: viral vids

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه ورود طوفان به شهر زابل (فیلم) طوفان شن وحشتناک در جاده‌های زاهدان (فیلم) تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی