Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:48:13 GMT

شهدا عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۱۹۵۳

شهدا عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند

فرامرز اکبری روز دوشنبه در آئین دلجویی و سرکشی از خانواده معظم شهید 'تیاترنج و جواد زاده' از شهدای هشت سال دفاع مقدس قصرشیرین، افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های آنها کمترین کاری است که ما در مسیر زنده نگهداشتن فرهنگ شهید و شهادت می توانیم انجام دهیم.
وی اظهارداشت: شهدا با تمام توان خود دلاورانه برای دفاع از آبرو و عزت کشور جنگیدند و با گذشتن از تمام هستی و تعلقات دنیوی ، افتخار و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خانواده های شهدا نیز هر روز با صبر و تلاش خود برای پیشرفت و سربلندی این نظام دینی رشادت می کنند و امروز وظیفه ماست که آن ها را تنها نگذاریم و از آن ها دلجویی و تکریم کنیم.
در این آئین از خانواده شهید تیاترنج از سربازان ارتش و اهل قصرشیرین که در منطقه عملیاتی دشت هلاله خرم آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خانواده جانباز شمس اله جواد زاده که در منطقه عملیاتی باباهادی مجروح گردید ، با اهدای هدایایی دلجویی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 680 شهید ، 2 هزار جانباز و 100 آزاده را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران اسلامی خانواده خانواده های شهدا دوران دفاع مقدس شهدای هشت سال دفاع موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صادق هاشمی صبح پنجشنبه در نشست با مسؤولان استان بوشهر اظهار کرد: اکثریت بندهای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست‌ها، بر ایجاد شبکه‌های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

وی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی‌ها تا انگلیسی‌ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

هاشمی حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان و ایثارگران در دستور کار قرار دارد افزود: مانعی برای حمایت از تولیدات و آثار هنری فرهنگی ماندگار نداریم.

در این نشست دومین مرحله واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر واگذار شد.

کد خبر 6081880

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی