Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@16:19:24 GMT

اختلالات اینترنت به‌دلیل فیلترینگ تلگرام است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۰۰۶

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

فلاح جوشقانی - معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در پاسخ به ایسنا مبنی بر اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص اختلالات اینترنت گفت: اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم و البته همواره پیگیری هم کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید کرد که هیچ کاهش سرعتی در پهنای باند اینترنت اعمال نشده است.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات اختلالات محتمل ناشی از فیلترینگ را قبلا اعلام کرده و مراجع تصمیم‌گیر با اطلاع از این موضوع تصمیم‌گیری کرده‌اند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پیگیری این سازمان افزود: به صورت مرتب و ۲۴ ساعته پیگیر گزارشات مردمی و اصلاح کیفیت و حداقل سازی عوارض تحمیلی هستیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اختلال اینترنت فیلترینگ تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل

نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل امروز با حضور میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات برگزار شد.

او در این نشست گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت است که با اعتبارات ملی در گیلان به ویژه این شهرستان اجرا خواهد شد.

امین بابایی، فرماندار شهرستان سیاهکل هم با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

او افزود: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان سیاهکل آماده است و برای تأمین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

فرماندار سیاهکل همچنین با اظهار خرسندی از حضور معاون وزیر ارتباطات برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان تصریح کرد: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور