Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@12:51:29 GMT

نوید ساخت کارخانه فولاد گندله سازی در خرامه + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۰۰۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس، اسماعیلی با بیان اینکه این طرح با اعتبار ۸۰۰  میلیارد  تومان  در مدت ۲ سال اجرا می‌شود گفت: با اجرای آن برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود .
وی افزود: ساخت این طرح پس از ماه مبارک رمضان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می‌شود .
شهرستان خرامه در ۷۵ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فولاد گندله سازی خرامه خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس نماینده مردم اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا

این روزها یکی از بزرگترین تفریحات انسان مدرن زدن به قلب طبیعت و سپری کردن چند روزی در دل جنگل و کوهستان است. - اخبار بازار -

ویلاسازی نسبت به چندین سال پیش رونق بسیاری یافته و افراد زیادی با سودای زندگی در جوار طبیعت به شرکت ساخت ویلا مراجعه می کنند تا ویلای مد نظرشان را آنطور که می خواهند طراحی کنند و بسازند. همین موضوع باعث شده تا نرخ مراجعه به شرکت ساخت ویلا نسبت به قبل افزون شود. در این بین شرکت های زیادی وجود دارند که هر کدام با ارائه آفرها و خدمات مختلف سعی در جذب مشتری دارند. اما چگونه می توان بهترین شرکت ساخت ویلا را انتخاب کرد؟

قبل از هر چیز باید بگوییم که بهترین  شرکت ساخت ویلا  یقینا تجربه و سابقه درخشانی در این حوزه دارد. بنابراین اولین چیزی که به آن می نگرید باید پروژه های موفقی باشد که شرکت مورد نظر شما اجرا نموده است. این پروژه ها بی شک ویترین کار یک شرکت ساخت ویلا محسوب می شوند و حرف های زیادی در مورد توانمندی آن شرکت برای گفتن دارند. اجرای شهرک های مسکونی یکی از مهمترین مواردی است که باید در کارنامه کاری یک شرکت ساخت ویلا دیده شود. پیمانکاری ابنیه، ساخت ورزشگاه، ساخت شهرک های صنعتی، انبوه سازی و ساخت و ساز آپارتمان هر کدام به نوعی می توانند حکم یک ستاره را در کارنامه کاری شرکت ساخت ویلا داشته باشند.

بنابراین قبل از اینکه بخواهید با شرکت ساخت ویلا قرارداد ببندید به سابقه کاری آن توجه داشته باشید. اجرای پروژه های متنوع نشان از توانایی، خلاقیت و کاربلد بودن مجموعه دارد. بسیار مهم است که شرکت ساخت ویلا، تیمی قوی از مشاوران خبره داشته باشد که بهترین راهنمایی را مطابق با بودجه و سلیقه شما ارائه دهند. بی شک سلیقه های مختلفی در راستای طراحی دکوراسیون داخلی، نمای ویلا و حتی طراحی آبنما و استخر ویلا وجود دارد. پوشش دهی تمام سلیقه ها از ویژگی های بهترین شرکت ساخت ویلا می باشد.

چگونه مشاوره طراحی ویلا  دریافت کنیم؟

افرادی که قصد ساخت ویلا دارند به دلیل عدم آشنایی با زیر و بم های طراحی ویلا ممکن است در این مسیر دچار چالش شوند و سوالات زیادی در ذهن آن ها ایجاد شود. به عنوان مثال اینکه کدام نما برای ویلای آن ها بهتر است؟ دکوراسیون داخلی به چه سبکی باشد؟ چگونه می توان از هزینه های ساخت ویلا کم کرد؟ طراحی فضای سبز به چه شکل باشد؟ و هزاران مورد دیگری که می توانند در هزینه نهایی پروژه و خروجی کار دخیل باشند. بسیار مهم است مشاوره طراحی ویلا جامع، کامل و دقیق باشد. تیم طراحی ویلا باید بتواند نیاز شما را در طراحی و ساخت ویلا به بهترین وجه ممکن برآورده سازد.

 

این روزها سبک های زیادی همچون سبک مینیمال، سبک بومی، سبک یونانی، سبک روستیک و سبک های مدرن در طراحی ویلا روی کار آمده اند. بنابراین طراحی ویلا به سبک ده بیست سال گذشته دیگر بازار ندارد. اگر می خواهید زیباترین ویلای امروزی با حال و هوای دلخواه تان را داشته باشید، باید از تیم خبره برای مشاوره طراحی ویلا کمک بگیرید. این تیم خبره به شما کمک می کنند تا با توجه به متراژ زمین، موقعیت زمین، بودجه، سلیقه، ترندهای روز و شرایط اقلیمی و بافت جغرافیایی بهترین ویلا را بسازید.

با وجود اخباری که هر روز در مورد پروژه های شکست خورده ساخت ویلا می شنویم، بیشتر و بیشتر به این موضوع پی می بریم که دریافت مشاوره و راهنمایی از متخصصین این امر تا چه حد اهمیت دارد. پروژه ساخت ویلا پروژه ای نیست که بتوان درمورد آن ریسک کرد و اجرای آن را به افرادی کم تخصص و کم تجربه سپرد. بی شک دریافت نتیجه درخشان نیاز به ایده های درخشان دارد.

مزایای همکاری با شرکت انبوه سازی چیست؟

انبوه سازی جزو پروژه های زمان بر، پر هزینه و حساس است. بنابراین اجرای آن نیاز به یک مدیریت پروژه قوی دارد. بی شک اجرای پروژه های انبوه سازی نیاز به تیمی متشکل از متخصصان خبره و قوی دارد که هر کدام در فیلد کاری خود درجه یک و توانا هستند. انبوه سازی نیاز به دریافت مجوزهای قانونی، تجربه، بودجه کافی، اعتبارسنجی و دانش دارد. به همین دلیل است که بسیاری از انبوه سازان بعد از مدتی فعالیت از صحنه محو می شوند. دلیل پایداری و موفقیت شرکت های انبوه سازی موفق را می توان دانش و تخصص این مجموعه ها و حرکت آگاهانه و حرفه ای در این مسیر دانست.

شرکت آذرپاد تیسفون  به عنوان یکی از قوی ترین شرکت های انبوه سازی و مشاورین خبره در زمینه طراحی ویلا و ساخت ویلا، شما را در این راستا همراهی خواهد کرد. بی شک اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و از این اعتماد پاسداری خواهیم کرد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی