Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@10:42:24 GMT

رکورد کاهش زمان انتظار امداد خودرو ایران ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۰۹۴

رکورد کاهش زمان انتظار امداد خودرو ایران ثبت شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران؛ این کاهش زمان انتظار و ثبت رکورد جدید در حالی صورت گرفت که تعداد خدمات امدادی ارائه شده، روال معمول را طی کرده است.
 
میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران در دو ماه نخست سال جاری 24 دقیقه و 58ثانیه بوده است.
 
این کاهش زمان انتظار در نتیجه برنامه ریزی های هدفمند و در راستای اقدامات امداد خودرو ایران با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب جی.پی.اس روی تمام ناوگان امدادی و اعزام هوشمند امدادگر با استفاده از نقشه از جمله این اقدامات هستند.
 
امداد خودرو ایران با 1500ناوگان امدادی به عنوان بزرگترین ناوگان امداد خودرویی، ارائه خدمات امدادی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و در صورت نیاز خودروهای غیر ایران خودرویی را در دستور کار دارد.
 
ارائه مشاوره تلفنی، امداد بالینی و حمل، امداد پلاس، سرویس در محل و خدمات بنزین و لاستیک از جمله خدمات متنوع امداد خودرو ایران در سراسر کشور، هفت روز هفته و 24ساعت شبانه روز است.
 
هموطنان در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی می توانند با شماره تلفن 096440 تماس گرفته یا درخواست امداد را از طریق اپلیکیشن ایساکو ثبت کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست کاهش امداد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که در دفتر امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس برگزار شد، با اشاره به مأموریت‌های این مجموعه در تامین امنیت کشور و کشتی‌ها در دریای آزاد و همچنین حوزه عمرانی و خدمات اجتماعی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که اخیرا رخ داد ماموریت ناوگروه ۸۶ بود که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهانی به نمایش گذاشت.

وی این اقدام را افتخاری برای ایران و امت اسلامی دانست که عظمت آن باعث حیرت مجامع بین المللی شد.

دریادار ایرانی با اشاره به خدمات اجتماعی و عمرانی نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران گفت: اقدامات بزرگی در این خصوص آغاز شده است که علاوه بر آبادانی باعث ارائه خدمات مطلوب به ساحل نشینان بویژه در استان هرمزگان که در این طرح قرار دارند، خواهد شد.

امیر دریادار ایرانی در ادامه به دیگر خدمات و اقدامات نیروی دریایی ارتش در هرمزگان بویژه مرکز استان اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان فوق تخصصی نیروی دریایی در بندرعباس یک اتفاق خوب است که به ارائه خدماتی خواهد پرداخت که ممکن است دیگر بیمارستان های استان ارائه نشود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یکی از خدمات بیمارستان نیروی دریایی ارتش که بزودی فعالیت آن آغاز خواهد شد را بخش "هایپربار" عنوان کرد و افزود: این بخش به بیماران خاص که بعضا صعب العلاج از جمله دیابت هستند، خدمات ارائه می دهد.

وی همچنین با استقبال از سرمایه گذاران در تکمیل زیرساخت‌ها از جمله همراه‌سرای بیمارستان گفت: در این زمینه نیز پیش بینی‌های لازم انجام شده است و چنانچه خیرین و سرمایه‌گذاران بخواهند در این زمینه ورود کنند از آن استقبال می‌کنیم و ما نیز در حوزه اجرا کمک خواهیم کرد تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

دریادار ایرانی ادامه داد: بیمارستان جاسک نیز سال آینده توسط نیروی دریایی ارتش راه اندازی خواهد شد و می‌تواند به ارائه خدمات بهتر درمانی در این شهرستان کمک کند.

وی همچنین به فعالیت هنرستان‌های تحت حمایت نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تلاش خواهیم کرد تا آموزش‌های کاربردی به محصلان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • خدمات بهداشتی به ۳۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی در کردستان ارائه شد
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • رکورد دنده عقب با خودرو ریماک با سرعت 275 کیلومتر (فیلم)
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • پایان انتظار
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی