Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - شش وزير و دو نفر از نمايندگان مجلس عضو کميته تعيين مصاديق محتواي مجرمانه، با ارسال نامه اي براي دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فيلتر توئيتر در اين کارگروه شدند.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دولت، با توجه به افزايش تقاضاي عمومي و جامعه رسانه‌اي کشور براي رفع فيلتر توئيتر و فعاليت جوانان و رسانه‌ها در اين فضا، امروز نامه‌اي با تاييد و امضاء هشت تن از اعضاي کميته تعيين مصاديق محتواي مجرمانه (شش تن از اعضاء دولت و دو تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي) براي دادستان کل کشور مبني بر طرح اين موضوع در کارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه و رفع فيلتر توئيتر ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نامه با اشاره به دلايل منطقي و مستند براي رفع فيلتر توئيتر، اين فضا را فضايي براي نقش آفريني موثرتر براي فعالان رسانه‌اي کشور و جوانان مطرح کرده است؛ چرا که استفاده از فضاي رسانه‌اي بين‌المللي تاثير بسيار قويتري در جامعه جهاني خواهد داشت .
اين نامه به تاييد و امضاء وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، وزير آموزش و پرورش، وزير اطلاعات، وزير دادگستري، وزير علوم، وزير ارشاد، سبحاني‌فر نماينده مردم سبزوار (رئيس کميته مخابرات مجلس) و کاظمي نماينده مردم ملاير در مجلس رسيده است.
اعضاي کميته تعيين مصاديق محتواي مجرمانه 12 تن هستند و در صورت طرح اين موضوع در اين کميته، با نظر مساعد امضاء کنندگان اين نامه، توئيتر رفع فيلتر خواهد شد.
سيام**17511**1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار پستی در توئیتر ادعایی عجیب مطرح کرد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس با انتشار پستی در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:

در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

#اقتدار_ایران

احتمالاً اشاره کریمی قدوسی به فتوای حرام بودن ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای از سوی مقام رهبری باشد که چند سال پیش صادر شده است.

منبع: هم‌میهن آنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی