Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@04:11:02 GMT

کشف ۱۰۶ کپسول‌ کوکائین در معده زن قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۳۲۸

به گزارش وانانیوز، 

 پلیس هند اعلام کرد: این زن قصد داشته کپسول‌های حاوی این ماده مخدر را به کشور قاچاق کند اما در فرودگاه بین‌المللی دهلی نو دستگیر شد.

بنابر اعلام پلیس هند این زن ۲۵ ساله خارجی در برزیل اقدام به بلعیدن کپسول‌های کوکائین کرده و قصد داشته آنها را در دهلی نو به یک تبعه نیجریه‌ای تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، بنا بر اعلام دپارتمان مبارزه با مواد مخدر هند، این بالاترین رقم کپسول‌های کوکائین بوده که از داخل بدن یک قاچاقچی خارج شده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: قاچاق کوکائین هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ احمد امینی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت‌ها، «امنیت و آرامش» با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق‌های معتادان متجاهر و با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر واحد‌های انتظامی اجرا شد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: در این خصوص مأموران پلیس شهرستان نور در ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی‌های ویژه در نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان نور، ۷ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و و ۳۰ معتاد متجاهر را جمع آوری و ساماندهی و تحویل مرکز ترک اعتیاد شده‌اند.

سرهنگ امینی در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • سوء‌قصد نافرجام به مامور منابع طبیعی گلوگاه
  • سوء قصد قاچاقچی شرور به مامور منابع طبیعی در گلوگاه
  • قاچاقچی شرور منزل مامور منابع طبیعی را هدف گلوله قرار داد