Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:58:05 GMT

دفاع مقدس در قاب تماشا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۳۳۶

دفاع مقدس در قاب تماشا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: با هدف بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت نمایشگاه ملی پوستر‌های دفاع مقدس با عنوان «گنج جنگ» عصر امروز در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ٤ خرداد ماه دایر است افزود: در این نمایشگاه ٣٠ پوستر با موضوع‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت پاسداشت یاد و خاطره شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب را از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه «گنج جنگ» اعلام کرد.

محمد حسن پور تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ٢٠ عصر با مراجعه نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت از پوستر‌های دفاع مقدس دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه ملی پوستر‌های دفاع مقدس در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد