Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:51:51 GMT

چه کسی مدیرعامل ملوان می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۳۴۶

چه کسی مدیرعامل ملوان می شود؟

شرایط باشگاه ملوان انزلی درحال حاضر به گونه ای است که درصورت عدم پرداخت بدهی بازیکنان خارجی اش فصل بعد را باید با دوازده امتیاز منفی آغاز کند.

به گزارش " ورزش سه"، ملوان که زمانی که یکی از مهمترین تیم های فوتبال ایران بود بعد از آنکه نتوانست از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند حالا در آستانه یک اتفاق وخیم تر قرار گرفته است و آن شروع مسابقات با 12 امتیاز منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای مطالبات دو بازی کن خارجی این تیم زوران زلاتکوفسکی و سرگئی پاشنکو در نهایت با حکم فیفا روبرو شد و حالا ملوان باید در کمترین فرصت باقیمانده مطالبات این دوبازیکن را پرداخت چرا که در اینصورت سال بعد و با 12 امتیاز منفی کار سختی خواهد داشت. 


اما موضوع قابل توجه درباره ملوان اینکه ، آینده مدیرعامل این باشگاه نیز بسته به پرداخت بدهی ها به فیفا است. باشگاه ملوان در حال حاضر شرایط مساعدی ندارد. با این وصف به نظر می رسد جدایی مهران نصیری از مدیرعاملی این باشگاه قطعی باشد اما در این شرایط جالب اگر باشگاه بتواند بدهی بازیکنان خارجی را داده و از خطر کسر امتیاز بپرد آن وقت گفته می شود محمود بدیعی فر مدیرعامل بعدی این باشگاه خواهد بود اما در صورتی که ملوانی ها بدهی یک میلیاردی زوران و بدهی 140 هزار دلاری پاشنکو را ندهند آن وقت از بین بهمن صالح نیا و نصرت ایراندوست یک نفر مدیرعامل ملوان خواهد شد.

دسته یک ملوان بندرانزلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی بعد از برد مقابل ملوان شگفتی‌ساز به اصفهان بازگشت که به دلیل کمبود نفرات روی نیمکت ذخیره‌ها و هپچنین شکل بازی ملوان فشار زیادی را در انزلی تحمل کرد.

بنابراین ژوزه مورایس در پرواز بازگشت به اصفهان به بازیکنان اعلام کرد که آنها ۲۴ساعت فرصت استراحت خواهند داشت و به این ترتیب تمرین امروز سپاهان تعطیل بود و بازیکنان به استراحت پرداختند.

سپاهان که خود را آماده دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی بعد از دو تیم پیروزی روحیه بخش مقابل دو تیم خوب لیگ برتر (ذوب آهن و ملوان) آرام آرام خود را آماده بازگشت به شرایطی می‌کنند که هواداران آن را حق سپاهان و جایگاه همیشگی این تیم طلایی پوش می‌دانند. پس از این بازی جام حذفی هم نوبت به مسابقه حساس مقابل پرسپولیس خواهد رسید که یک مسابقه کلیدی برای کل لیگ برتر و همچنین سپاهانی‌هاست که می‌خواهند فصل‌شان را از آسیب به وجود آمده نجات بدهند.

دیگر خبرها

  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!