Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص اختلالات اینترنت گفت: اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم و البته همواره پیگیری هم کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که هیچ کاهش سرعتی در پهنای باند اینترنت اعمال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات اختلالات محتمل ناشی از فیلترینگ را قبلا اعلام کرده و مراجع تصمیم‌گیر با اطلاع از این موضوع تصمیم‌گیری کرده‌اند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پیگیری این سازمان افزود: به صورت مرتب و ۲۴ ساعته پیگیر گزارشات مردمی و اصلاح کیفیت و حداقل سازی عوارض تحمیلی هستیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارتهای بالینی و شبیه ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده‌اند.

کد خبر 6063963

دیگر خبرها

  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟