Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد امام جمعه مهریز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه هرچه داریم از ایثار و فداکاری شهیدان است،گفت: در برخی روستاها با همت دهیاران و مردم عکس های شهدای مناطق به نحو مناسب نصب شده ولی جای آن در شهر خالی است
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود:
شهر مهریز که محل رفت و آمد مردم و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و در مسیر جاده سنتو قرار گرفته است متاسفانه در نصب عکس شهدا خیلی کوتاهی  شده است و مسئولان ذیربط در اولین فرصت نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: به هیچ وجه برای مردم مومن پذیرفته و قابل قبول نیست که این موضوع با اهمیت و فرهنگی مورد سهل انگاری و بی تفاوتی مسوولان قرار گیرد.
محی الدینی ابراز امیدواری کرد که مسوولان به خصوص شهرداری و بنیاد شهید با همکاری مردم و سایر دستگاه های اجرایی عکس شهدای شهرستان را در مسیرهای اصلی شهر نصب کنند و این امر مهم تا قبل از برگزاری یادواره شهدای شهرستانی مهریز در تیرماه محقق شود.
شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز عکس شهدا نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6079990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز