Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهرم گفت: طرح ساماندهی ماشین آلات کشاورزی برای دریافت سوخت، استفاده از بیمه، پیشگیری از حوادث احتمالی مانند سرقت و تخلف در جاده ها، طرح پلاک گذاری این ماشین آلات در دست اجراست.
سرگرد جعفری افزود: با ارائه آمار از جهاد کشاورزی جهرم ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان فاقد شماره بودند که از اوایل اسفندماه ۹۶ تا کنون بالغ بر ۸۰ دستگاه از این ماشین آلات در بخش‌های مرکزی، کردیان، سیمکان و خفر این شهرستان شماره گذاری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از ۱۲۰ دستگاه دیگر نیز بازدید شده و مراحل بعدی شماره گذاری را طی می‌کنند از کشاورزان خواست، انجام شماره گذاری تراکتور‌ها و کمباین‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند تا علاوه بر برخورداری از بیمه، سوخت ماشین آلات کشاورزی را هم به موقع دریافت کنند و با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.
ماشین آلات کشاورزی مدل ۱۳۹۲ به بالا در کارخانه شماره گذاری می‌شوند و این شماره گذاری ها، ماشین آلاتی را که تولید آن‌ها مربوط به سال ۷۳ تا ۹۱ است شامل می‌شود.
استان فارس در طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در کشور پیشتاز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شماره گذاری ماشین کشاورزی جهرم خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس کمیته امداد امام خمینی جهرم گفت: ۱۱۰ سری جهیزیه شامل یخچال، گاز، فرش، تلویزیون و لباس شویی  به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اهدا شد.

عرفانیان افزود: برای تامین هر سری جهیزیه  ۳۵ میلیون تومان هزینه شده است که بخشی از این هزینه‌ها  توسط کمیته امداد و بخشی دیگر را خیران جهرمی به نوعروسان کمک کردند.
رییس کمیته امداد امام خمینی جهرم گفت: از ابتدای امسال تاکنون  دو سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اهدا شده است و 
قرار است تا پایان امسال هم  ۱۱ سری جهیزیه دیگر به نوعروسان داده شود.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آماده باش ماشین آلات سازمان عمران قزوین در استقبال از بهار
  • نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند
  • آماده‌باش ۹ هزار راهدار و تجهیز ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای نوروز
  • حضور ۹ هزار راهدار و ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • سازمان راهداری «شعب ابی طالب» شده
  • وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شد
  • هزار دستگاه ماشین آلات راهداری ثبت سفارش شد
  • نیاز به نوسازی در ماشین آلات صنعت داروسازی
  • واردات ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات/ درآمد ۷ برابری سازمان راهداری
  • راهداری: وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد