Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@06:37:13 GMT

برترین لحظات بوفون در یوونتوس 2001 تا 2018

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۵۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

برترین لحظات بوفون در تیم یوونتوس را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین لحظات بوفون سنگربان تیم فوتبال یوونتوس از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلوئیجی بوفون (به ایتالیایی: Gianluigi Buffon) (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۷۸ در کارارا) دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس بود.

وی که در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی با حضور در ششمین جام جهانی دوران فوتبالش بود، در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷، پس از حذف مقابل تیم ملی سوئد در پلی آف مقدماتی جام جهانی و جا ماندن ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با چشمانی گریان، از فوتبال ملی خداحافظی کرد. ولی در سال ۲۰۱۸ با بازی برابر آرژانتین به فوتبال ملی بازگشت. وی در روز ۱۹ می ۲۰۱۸ در دقیقه ۶۳ و در بازی مقابل تیم هلاس ورونا از تیم یوونتوس خداحافظی کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوفون یوونتوس بوفون یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم

الگری با نگه داشتن بازیکنان یوونتوس در محل تمرین این تیم و جلوگیری از بازگشت آن ها به خانه‌هایشان، شاگردانش را در متمرکزترین حالت ممکن به مصاف جنوا خواهد فرستاد

طرفداری |‌ در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ‌ فصل 2023/24، عصر فردا (یکشنبه) دو تیم یوونتوس و جنوا در تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

وضعیت مصدومان

میلیک مصدوم شده و در بازی فردا غایب خواهد بود. وضعیت او را در روزهای آینده ارزیابی خواهیم کرد. خوشبختانه پرین و دی شیلیو به تمرینات بازگشته‌اند و برای بازی فردا در دسترس خواهند بود. مویزه کین نیز آماده بازی است. رابیو هنوز نمی تواند 90 دقیقه کامل بازی کند اما در دسترس بودن او خبر خوبی برای تیم است.

کسب جواز حضور در جام جهانی باشگاه‌ها

جام باشگاه‌های جهان یک ماجراجویی زیبا و یک چالش جدید برای ما خواهد بود. از حضور در این تورنمنت خوشحالیم، این موفقیت نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است.

وضعیت یوونتوس در جدول

نباید به تیم‌های بالاتر و پایین تر نگاه کنیم، بلکه باید فقط روی کار خودمان متمرکز باشیم. باز هم می گویم: عملکرد یوونتوس مقابل آتالانتا با وجود تمامی اشتباهات خوب بود و ما تلاش می کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. در بازی های اخیر هرچند موقعیت های کمی به حریف دادیم اما گل های زیادی دریافت کرده‌ایم. این وضعیت برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. برای رفع کردن این نقطه ضعف باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم.

تمرینات فشرده یوونتوس در یک هفته اخیر 

 در یک هفته اخیر خیلی خوب تمرین کرده‌ایم چرا که از اهمیت این مقطع از فصل به خوبی آگاهیم. تصمیم گرفتیم در فاصله یک روز مانده به بازی، به جای رفتن به خانه‌هایمان در محل تمرین بمانیم. این تصمیم به معنای تنبیه بازیکنان نیست، بلکه نشان دهنده مسئولیت پذیر بودن آن هاست.

کنان ییلدیز

او در هفته‌های اخیر زیاد بازی نکرده‌است اما همه می دانیم که او چه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. باید به او اجازه دهیم در آرامش و به دور از فشار به رشد خود ادامه دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • یک رکورد بوفون نابود می‌شود!
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال رونمایی شدند
  • رونمایی از نامزد‌های جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ شبکه ورزش سیما
  • رونمایی از نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲
  • از نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال رونمایی شد
  • پوگبا: خدا را شکر برای همه لحظات خوب، بد و سخت