Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:45:16 GMT

کیف پر از دلار و پول در مقر پلیس فارس پیدا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۶۲

حوادث رکنا: ماموران پلیس استان فارس کیف گمشده پر از دلار و پول نقد را به صاحبش بازگرداندند.

سرهنگ احمد رضا استوار، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مأموران دفتر نظارت همگانی پس از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی در ساختمان این مرکز، یک عدد کیف حاوی هزار و ۲۰ دلار، یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال وجه نقد، کارت‌های بانکی و مدارک شناسایی را در محل پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی به عمل آمده از محتویات داخل کیف با صاحب آن تماس گرفته شد و پس از بررسی دقیق، کیف پول و کلیه مدارک پس از تنظیم صورت جلسه تحویل وی شد

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زشت شدن خرم سلطان بعد عمل زیبایی + تصاویر

درآمد چند ده میلیاردی شرکت دانش‌بنیان با اجاره پارکینگ فرودگاه!

سنوات 100میلیون تومانی برای اخراج زن رییس فدراسیون + عکس

عکسی متفاوت از خانم بازیگر ایرانی + تصویر

کارگر دانشگاه به جای حقوق عقب افتاده اش خانم رییس را در اتاق تنها گیر انداخت + عکس

راز 120 میلیارد تومانی زن مُرده چه بود؟ + فیلم

مکان دفن مومیایی رضا شاه مشخص است + فیلم

خانم بازیگر ایرانی به اتاق عمل رفت! + آخرین خبر

تجاوز یک پیر مرد به 4 دختر نوجوان در خانه خلوت + عکس

فردی که ادعا دارد بارندگی‌های اخیر در ایران کار اوست! + عکس

سرنوشت های تلخ 40 زن و کودک در زندان زنان ایران / 13 زن زندانی باردار هستند + تصاویر کم نظیر

2 پسر جوان فک قوی ترین مرد جهان را شکستند + عکس

سیمین مرا به عقد شوهرش درآورد تا باردار شوم و نوزادم را بدزدد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث پول دلار ماموران پلیس گمشده نقد عکس حوادث قتل تجاوز ازدواج روزنامه دختر مرد ایران زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ۳ روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست / پیش از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بر اساس هشدارهای سطح نارنجی و قرمز سازمان هواشناسی به نظر می‌رسد از فردا دوشنبه، بیست‌وهشتم اسفند، تا روز چهارشنبه، یکم فروردین، در تمام استان‌های کشور شرایط مناسبی برای سفرهای جاده‌ای وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد شیرانی با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز هواشناسی اظهار کرد: بر اساس هشدارهای سطح نارنجی و قرمز سازمان هواشناسی، مبنی بر بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، به نظر می‌رسد از فردا دوشنبه، بیست‌وهشتم اسفند، تا روز چهارشنبه، یکم فروردین، در تمام استان‌های کشور شرایط مناسبی برای سفرهای جاده‌ای وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به پنج استان دارای بیشترین بارندگی افزود: شدیدترین بارندگی‌ها در روز سه‌شنبه برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان پیش‌بینی شده است که مشکلاتی را در وضعیت تردد و ترافیک معابر شهری و بین شهری ایجاد می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: با توجه به همزمان شدن سفرهای پایان سال و وضعیت جوی، ممکن است شرایط مناسبی برای سفر در جاده‌های کشور نداشته باشیم، در این شرایط به‌رغم حضور گسترده پلیس راهور و سایر سازمان‌های خدماتی و امدادی در ایام نوروز در جاده‌های کشور، احتمال اخلال در ترافیک و ترددهای جاده‌ای وجود دارد.

شیرانی گفت: رانندگان احتیاط کامل برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار داشته باشند و در بعضی از استان‌های شرقی کشور احتمال کاهش میدان دید به علت باد شدید و گرد و غبار وجود دارد، بنابراین رانندگی در این جاده‌ها با چراغ روشن و کاهش سرعت بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور به‌خصوص محورهای کوهستانی و برف‌گیر با قوت در حال اجرا است، اضافه کرد: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قرار دهند، همراه داشتن زنجیر چرخ برای افرادی که قصد عبور از محورهای برف‌گیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، مأموران پلیس راه از ادامه مسیر خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: مسافران پیش از آغاز سفر با تماس با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

کد خبر 737023

دیگر خبرها

  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • توصیه ها و خدمات نوروزی پلیس در سمنان
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • برخورد با واحدهای مختلف عرضه کننده قلیان در ماه مبارک رمضان
  • در ۳ روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست / پیش از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید
  • (ویدئو) حرف‌های ترسناک پلیس کانادا: سوییچ خودروهایتان را جلوی در بگذارید تا کشته نشوید!
  • یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت دلار در سال ۱۴۰۳/ آل‌اسحاق: سقوط قیمت دلار در راه است
  • صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد
  • نظارت بر بازار در استان فارس تشدید می‌شود
  • گرانفروشی بازار عید را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنید