Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال هلند از این که نتوانسته مانع سقوط دپورتیوو لاکرونیا شود، ناراحت است.

طرفداری- کلارنس سیدورف، هافبک سابق هلندی میلان که چند سالی است وارد دنیای سرمربیگری شده، امسال برای نیم فصل هدایت دپورتیوو لاکرونیا را بر عهده داشت اما نتوانست از سقوط این تیم جلوگیری کند. سیدورف در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

دوران خوبی را در اسپانیا سپری کردم البته از این که نتوانستم مانع سقوط لاکرونیا شوم، ناامید شدم اما این بخشی از فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم از من می خواهند که بمانم اما برای تمدید قرارداد صحبتی نداشته ام اگرچه من نیز منتظر هستم و امکان تمدید قرارداد وجود دارد. اخراج از میلان به عنوان سرمربی، بزرگ ترین ناامیدی دوران ورزشی ام بود. گتوزو؟ او خوب کار کرده است و با داشتن ذهنیتی برنده، تاثیر مثبتی روی تیم گذاشته است. مانچینی؟ او تجربه و انگیزه بالایی دارد و ایتالیا باید با مانچینی برای بازگشت به دوران خوب خود برنامه ریزی کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی درباره شایعه برکناری مخبر از معاون اولی

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعه‌ها درباره برکناری معاون اول رئیس جمهور نوشت:

مقابله با فتنه انگیزی خط قرمز قطعی دولت است. امروز رسماً از عوامل انتشار این خبر دروغ شکایت شد. البته مهمتر از برخورد با پیاده‌نظام، شناسایی عقبه و ریشه‌های فتنه‌گری است. چنانچه دستگاههای مسئول به وظایف خود در این زمینه با قاطعیت عمل میکردند امروز با پیشروی فتنه مواجه نبودیم.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ برتری/ برکناری ۷ سرمربی ناکام قعرنشین
  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • رسمی؛ ایگور تودور سرمربی لاتزیو شد
  • خداحافظی زودهنگام خسرو حیدری از خوشه طلایی
  • وضعیت ناامیدکننده تیم‌های فوتبال دسته سومی مشهد در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت ناامیدکننده تیم‌های دسته سومی مشهد در سال ۱۴۰۲
  • شکایت رسمی دولت از عوامل انتشار شایعه برکناری مخبر
  • انتخاباتی که ناامیدکننده بود!
  • جزئیاتی درباره شایعه برکناری مخبر از معاون اولی
  • واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر از معاون اولی دولت