Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:35:00 GMT

دارنده طلای پرتاب وزنه آسیا: فاصله با رکورد طبیعی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۹۷

دارنده طلای پرتاب وزنه آسیا: فاصله با رکورد طبیعی است

تهران- ایرنا- «علی ثمری» دارنده عنوان مدال طلای پرتاب وزنه قهرمانی آسیا 2017 اودیشای هند گفت: از اینکه در دومین مرحله لیگ طلایی دوم شدم و با رکود اصلی ام فاصله دارم، ناراحت نیستم و این امر کاملا طبیعی است.

ثمری که در دومین دوره رقابت های لیگ طلایی با ثبت رکورد 18 متر و 98 سانتی متر پس از «شاهین مهردلان» در مکان دوم ایستاد، امروز( دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: هدف اصلی من کسب مدال بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است و این که در یک رقابت داخلی با رکورد اصلی فاصله داشته باشم، اهمیت چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بدنبال توجیه این عنوان نیستم، اما این رقابت ها در حالی برگزار شد که به دلیل مسافرت خسته بودم، از طرف دیگر برپایی اردوی اروپایی در لهستان به دلیل صادر نشدن ویزا درهاله ای از ابهام قرار داشت و این مساله نیز فشار روانی مضاعفی به من وارد کرد.
دارنده رکورد پرتاب وزنه ایران ادامه داد: با در نظر گرفتن این شرایط، از عملکردم در این رقابت ها رضایت دارم و بر این عقیده ام روند آماده سازی به منظور شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مثبت بوده و رو به رشد است.
عضو تیم ملی دوو میدانی ایران اضافه کرد: خوشبختانه امروز ویزای اروپایی ام صادر شد و بزودی راهی لهستان می شوم. در این کشور در پنج رقابت بین المللی شرکت کرده و پس از آن در آلمان ضمن ادامه اردوی آماده سازی، در دو مسابقه بین المللی نیز شرکت خواهم کرد.
ثمری که در اردوی لهستان زیر نظر «ایراک بکویوفسکی» مربی نام آشنای جهان و لهستان تمرینات آماده سازی خود را ادامه خواهد داد، درباره این اردو نیز گفت: بکویوفسکی مربی ای بزرگ و قهرمانان زیادی را به جهان معرفی کرده است و امیدوارم بتوانم چیزهای زیادی از این مربی بیاموزم و در بازی های آسیایی 2018 آسیا نتیجه قابل قبولی بگیرم.
اردوی نماینده ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در آلمان تا زمان آغاز این رقابت ها ادامه می یابد و این دوو میدانی کار به طور مستقیم از این کشور عازم جاکارتا می شود.
بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بیست و هفتم مردادماه آغاز می شود و تا یازدهم شهریورماه ادامه می یابد.
ورزشی.**9144 **1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دووميداني ليگ طلايي ثمري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید دارنده سه طلای سوارکاری المپیک

به نقل از سایت insidethegames؛ شِن رُز سوارکار رشته پرش در تمرینات خود از روی مانع با اسب سقوط کرد و آسیب دیدگی وی به حدی بود که در بیمارستان بستری شد.

این سوارکار ۵۰ ساله که در مسابقات نیوزیلند دچار ضربه مغزی شدید، شکستگی استخوان ران و شکستگی لگن و دنده هایش شد. اسب او ویرژیل پس از سقوط در سلامت است و جراحات جزئی برداشته است.

آرزوی این سوارکار استرالیایی چهارمین حضور و کسب چهارمین مدال المپیک بود که با این مصدومیت حضور در المپیک در هاله ای از ابهام قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

دیگر خبرها

  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • سه کشتی‌گیر کارمند شهرداری تهران شدند
  • با پیگیری فدراسیون کشتی و مساعدت شهردار تهران
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • مصدومیت شدید دارنده سه طلای سوارکاری المپیک
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • امید عالیشاه در گفت‌وگو با قدس: قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است / فاصله زیادی با صدرنشین نداریم