Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@08:15:45 GMT

مظنه آپارتمان در منطقه هروی تهران؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۰۲

مظنه آپارتمان در منطقه هروی تهران؟ +جدول

اقتصاد آنلاین- رعنا بصیرت پور: آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه هروی تهران طی اردیبهشت ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می‌باشد:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خانه قیمت مسکن مسکن واحد مسکونی اجاره آپارتمان خرید مسکن قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت مسکن در سال 97 قیمت مسکن 97 قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت آپارتمان در سال 96 قیمت آپارتمان در سال 97 قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه قیمت واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی آپارتمان در بروکلین/ ۲ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک، در پی وقوع آتش‌سوزی در آپارتمانی مسکونی در بروکلین در ایالت نیویورک، دو نفر کشته و دو آتش‌نشان نیز مصدوم شدند.

براساس اعلام اداره آتش‌نشانی نیویورک، شعله‌های آتش به سرعت به بخشی از یک ساختمان چهار طبقه سرایت کرد و در نتیجه ۶۰ آتش‌نشان و بهیار به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مقامات، نیروهای آتش‌نشانی ظرف یک ساعت آتش را مهار کردند اما دو نفر در این حریق جان خود را از دست دادند. همچنین حدود ۱۲ نفر از ساکنان این ساختمان در حال حاضر تخلیه شده‌اند.

کد خبر 6058087

دیگر خبرها

  • درخواست نیجر از آمریکا برای ارائه یک جدول زمانی برای خروج نیرو‌های خود از منطقه آگادز
  • دردسرساز شدن چاله‌های ایجاد شده بعد از عملیات جدول گذاری در خیابان زکریا شهر ری
  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • آتش‌سوزی آپارتمان در بروکلین/ ۲ نفر جان باختند
  • آپارتمان در مشهد با چه قیمتی ۱۴۰۲ را به پایان رساند ؟ + جدول
  • نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه مسکن تهران کاهش یافت
  • هزینه ساخت آپارتمان در تهران سال 1402
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • ۸۷درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است+جدول
  • بهترین مناطق خرید ملک در مازندران برای افزایش سود خالص سرمایه اولیه