Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:43:02 GMT

امسال ۱۱ تعداد پایگاه اورژانس در آذربایجان غربی ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۱۰

امسال ۱۱ تعداد پایگاه اورژانس در آذربایجان غربی ایجاد می شود

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون ۷۶ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری در سطح استان فعال است افزود: از این تعداد ۴۴ پایگاه اورژانس جاده ای و ۳۲ پایگاه اورژانس شهری است.

وی با اشاره به اینکه با احداث ۱۱ پایگاه اورژانس در استان تعداد پایگاه های استان به ۷۸ مورد می رسد ادامه داد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این ۱۱ پایگاه تاپایان سال احداث و راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی با بیان اینکه میانگین رسیدن اورژانس آذربایجان‌ غربی به صحنه تصادف در بخش شهری ارومیه ۷ دقیقه و سایرشهرهای استان ۶۶ دقیقه است افزود: این آمار در بخش جاده ای ۱۱ دقیقه است.

۲ نفر در آذربایجان غربی به دلیل استفاده از قارچ های سمی فوت کرده اند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی در خصوص آخرین آمار مسمومیت های ناشی از استفاده از قارچ های سمی در استان را ۸۳ نفر عنوان کرد و گفت: در این راستا تاکنون دو نفر جان خود را از دست داده اند.

بهرامی با بیان اینکه در این راستا یک کودک ۴.۵ ساله در ارومیه و یک پیرمرد ۶۱ ساله در نقده به علت استفاده از قارچ سمی جان خود را از دست دادند گفت: مسمومیت با قارچ سمی در اردیبهشت سال جاری مشکلات زیادی را برای مردم در سراسر کشور ایجاد کرد به طوری که ۱۰ نفر تاکنون در سطح کشور به این علت جان خود را از دست داده اند.

وی با هشدار به خودداری از استفاده از قارچ های فله ای اظهارداشت: شهروندان اکیدا از مصرف قارچهای رویشی سمی خودداری کرده و فقط از قارچهای بسته بندی شده بهداشتی و دارای پروانه بهره برداری استفاده کنند.

کد خبر 4302757

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد بیرجند اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ ۳۲۰۰ فقره اسناد تک برگی طی امسال 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت محمدی ثانی اظهار داشت: تثبیت مالکیت در اراضی دولتی و شخصی نقش موثری در کاهش زمین خواری و سو استفاده سودجویان در اراضی موصوف و همچنین کاهش پرونده‌های دعاوی در محاکم قضایی را دارد. 
 
وی با اشاره به اینکه، اخذ اسناد تک برگی در این حجم طی این بازه زمانی کم نظیر بوده است، ادامه داد: تعداد اخذ اسناد تک برگی در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۲ مورد بودکه با این رقم رشد ۶۰ درصدی را در این بخش شاهد هستیم. 
 
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد. 
 
محمدی ثانی بیان کرد: صدور اسناد تک برگ در راستای ماده ۲۱۱ برنامه پنجم توسعه جهت اجرای طرح کاداستر ملی با همکاری ادارات ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی متقن بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می‌شود. 
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی آذربایجان‌غربی در بانک زمین استان ثبت شده است. 
 
وی با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی این اداره در پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی اظهار داشت: بخش گسترده‌ای از سیاست‌های راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح‌های گردشگری، اقتصادی، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است. 
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های حوزه املاک و حقوقی، حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه زیر ساخت‌های استان از دیگر وظایف این اداره است.

دیگر خبرها

  • اورژانس دونده هم راه افتاد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد چاپی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی
  • امسال بیش از ۲.۵ میلیون لیتر عرق بیدمشک در آذربایجان غربی تولید می شود
  • راه‌اندازی اورژانس دونده در مناطق پرازدحام تهران
  • آزادی ۴۳۷زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی
  • تولید ۲۱ میلیون اصله نهال در نهالستان‌های آذربایجان‌غربی
  • اورژانس دونده می‌آید
  • اخذ ۳۲۰۰ فقره اسناد تک برگی طی امسال 
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست نرخ ازدواج را در کشور به خود اختصاص داد