Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:54:06 GMT

جدایی رضاییان از اوستنده/رامین به پرسپولیس بر می‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۶۱

بازیکن ایرانی اوستنده به حضور خود در این تیم پایان داد. آیا این احتمال وجود دارد که رضاییان بازهم به پرسپولیس برگردد؟

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان در دو فصل حضورش در پرسپولیس همواره عملکرد خوبی از خود نشان می داد. بال راست ملی پوش سرخ پوشان طولی نکشید که با برانکو به مشکل خورد و در نهایت نیمکت نشینی در سرخ پوشان را دوام نیاورد و مجبور شد که راهی فوتبال بلژیک شود تا اوستنده را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین فصل خوبی را در فوتبال بلژیک تجربه نکرد. او پستی را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد و با تشکر از باشگاه بلژیکی اعلام کرد که فصل بعد برای این تیم بازی نخواهد کرد. گمانه زنی درباره تیم بعدی رضاییان زیاد است. آیا احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد؟ اگر پرسپولیس بتواند در فصل جابجایی تابستانی فعالیت داشته باشد و برانکو هم مشکلی با بازگشت این بازیکن نداشته باشد رضاییان بهترین گزینه برای سمت راست پرسپولیس خواهد بود.

با جدایی صادق محرمی پرسپولیس در جناح راست خود به مشکل خواهد خورد و حضور رضاییان می توانند چنین مشکلی را به خوبی برطرف کند آن هم در شرایطی که این بازیکن با حضور در فوتبال اروپا تجربه لازم را کسب کرده و نه تنها در لیگ بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم می توانند کمک زیادی به تیم برانکو کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت سبقت گرفتن از سمت راست (فیلم)



منبع:پیج _my_house_in_iran

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نتیجه گرفتن سبقت از سمت راست (فیلم) خطر سبقت از راست در بزرگراه (فیلم) آخر و عاقبت لج کردن و سبقت گرفتن در جاده (فیلم)

دیگر خبرها

  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • صحبت‌های ترابی بوی جدایی می‌دهد
  • ترکیب تیم‌های سپاهان و گل‌گهر اعلام شد
  • پاسخ جالب شهاب زاهدی به ماجرای جدایی از پرسپولیس
  • افشاگری یحیی گل‌محمدی درباره رامین رضاییان
  • مورایس: می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی بازگردیم
  •  مورایس: رامین رضاییان خیلی بهتر شده؛ آرزوهایی داریم که شاید به آنها نرسیم
  • آچار فرانسه خمس سرحال است (عکس)
  • عاقبت سبقت گرفتن از سمت راست (فیلم)
  • افشاگری یحیی درباره جدایی مهدوی‌کیا و رامین رضاییان