Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@03:41:42 GMT

قیمت خودرو در بازار / پژو 206 «400 هزار تومان» ارزان شد +جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۶۳


به گزارش تسنیم، قیمت خودرو در بازار امروز همچنان روند کاهشی را تجربه می‌کند به‌نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی 100 تا 400 هزار تومان کاهش داشته است.

امروز در بازار پژو 206 تیپ 2 با کاهش 400 هزار تومانی با قیمت 35 میلیون و 800 هزار تومان، پژو 405 مدل جی‌ال‌ایکس با کاهش 200 هزار تومانی با قیمت 33 میلیون و 100 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به‌شرح زیر است:

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _شنبه بیست‌و ششم اسفند_ در محصولات داخلی نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و برخی خودروهای داخلی و مونتاژی بازار با شیب بسیار جزئی کاهش یافته است.

ساینا دنده‌ای S از سدان‌های اقتصادی شرکت سایپا که در هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت، امروز بدون تغییر روی نرخ ۴۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس و رده بالای سایپا نیز امروز با همان قیمت ۷۲۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 از هم‌رده‌های سمند سورن مانند روز گذشته با نرخ ۸۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V4 گران‌ترین خودروی حال حاضر داخلی نیز به یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان رسید که با توجه به ثبات اغلب خودروهای بازار، صعود ۳۵ میلیون تومانی را تنها در یک هفته تجربه کرد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۲۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۵۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۵۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۷ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۷۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۲ میلیون تومان، کوییک ۳۹۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۹۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۰۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۲ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت بیشتر محصولات ثابت است.

ام‌وی‌ام X55 Pro IE یکی از کراس‌اوورهای جدید مونتاژی در بازار با نرخ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی کرمان موتور با قیمت ۸۴۵ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 پیکاپ مونتاژی کرمان موتور نیز با همان نرخ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور با نرخ یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۳ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۹۶ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 736542

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خودرو‌های چینی هوشمند و ارزان در راه است
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند +جدول
  • خودروهای چینی هوشمند و ارزان در راه است
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • فاصله عجیب قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروهای داخلی | قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول