Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رئیس‌ جمهور در پیامی جان باختن جمعی از مردم کوبا در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی به «میگل ماریو دیاز کانل برمودس» رئیس مجمع دولت و وزرای کوبا، سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

در پیام روحانی آمده است: سقوط هواپیمای مسافربری در کوبا، که طی آن بیش از 100 نفر جان خود را از دست دادند موجب تألم و تأثر شدید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت کوبا و خانواده قربانیان این حادثه، بهبودی سریع مجروحان، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و سعادت مردم کوبا را آرزومندم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت حسن روحانی خانواده سقوط هواپیما کوبا پارس روحانی تسلیت پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غافلگیرکننده هواپیمای مافوق صوت در رودخانه (فیلم)

 

 

 

به نقل از یورونیوز، این هواپیما که متعلق به شرکت بریتیش ایرویز است و یکی از ۲۰ فروند هواپیمای مافوقی محسوب می‌شود که تاکنون پرواز کرده، پس از چند ماه بازسازی، در مسیر بازگشت به موزه نظامی و دریایی «اینترپید» شهر نیویورک روی رودخانه هادسن نمایان شد.

کنکورد در کنار توپولف-۱۴۴، یکی از دو هواپیمای مافوق صوت حمل و نقل هوایی است که در پروازهای تجاری برای حمل مسافر مورد استفاده قرار گرفت. این هواپیما، که محصول مشترک دو کشور فرانسه و بریتانیا است، قادر بود با سرعتی حدود دوبرابر سرعت صوت یا عدد ماخ ۲ پرواز کند.   این پرنده غول‌پیکر با چهار موتور توربوجت با پس‌سوز، قادر به پرواز در سرعت‌های مافوق صوت بود. بیست‌وچهارم اکتبر ۲۰۰۳ آخرین پرواز این هواپیما انجام شد.       منبع : خبرآنلاین ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه ساخت هواپیما‌ی آتش‌ نشانی ایرباس A400 m (فیلم) تصویر شگفت انگیزی که خلبان هواپیما موقع اوج گرفتن می بینه (فیلم) فرود زیبای یک هواپیما در کیش از دید خلبان (فیلم)

دیگر خبرها

  • کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • بزرگ‌ترین هواپیمای جهان ساخته می‌شود + جزئیات
  • آمادگی ۱۵۵ فروند هواپیمای مسافربری در سفرهای نوروزی
  • آقای رئیسی! شن و ماسه را که با هواپیما جابجا نمی کنند /اگر این دولت حتی اندکی از موفقیت‌های دوره اول دولت روحانی را داشت چه انتظاری از رسانه‌ها داشت؟
  • حضور غافلگیرکننده هواپیمای مافوق صوت در رودخانه (فیلم)
  • عباس قادری ؛ از شلاق خوردن برای خوانندگی تا دیدار با رئیس جمهور ؛ امسال بهار دسته جمعی با هم ...
  • فیلم| دیدار رمضانی رئیس‌جمهور با جمعی از هنرمندان
  • فیلم/ دیدار رمضانی رئیس‌جمهور با جمعی از هنرمندان