Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن تبریک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و انتخاب مجدد آقای «نیکلاس مادورو» اظهار داشت: برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن برغم فشار‌های داخلی و تهدیدات و تحریم‌های خارجی، یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای مردم سالاری در ونزوئلا و دولت و ملت این کشور است.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است طرف‌های خارجی با توجه به نتایج این انتخابات، به رای مردم ونزوئلا احترام بگذارند و از برقراری ثبات سیاسی و توسعه اقتصادی در این کشور حمایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر همبستگی عمیق با دولت و ملت ونزوئلا تاکید و آمادگی کامل خود را برای تقویت هر چه بیشتر و همه جانبه روابط دوجانبه اعلام می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ونزوئلا دولت جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی انتخابات قاسمی مادرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمندان این مرز و بوم تبریک گفت.

در متن پیام دکتر کولیوند آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در میدان فداکاری برای ایران عزیز، ارتش جمهوری اسلامی‌گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از آب و خاک وطن و حریم هم‌وطنان است. به شهادت تاریخِ انقلاب و دفاع مقدس، ارتش و ارتشیان غیور مردانه تا پای جان برای مردم جانبازی و ایثار می‌کنند و این ازخودگذشتگی ریشه در اصالت ارتش دارد که در عین بی‌ادعایی همواره قدرتمند آماده انجام وظیفه است.

رفتار و سیره برادران ارتشی گویای آن است که خود را جزئی از تار و پود ایران و ایرانی می‌دانند زیرا نه‌تنها در حوادث نظامی‌بلکه در حوادث طبیعی نیز تلاش برای حفظ آرامش مردم را رسالت خود می‌دانند و در میدان خدمت فرقی میان نبرد با دشمن یا صف‌آرایی برای انجام خدمات بشردوستانه به مردم زلزله‌زده یا سیل‌زده، قائل نیستند.
امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که با شناخت عمیق از جوهر و ذات پراهمیت این نیروی نظامی، ارتش را «حافظ استقلال و نگهبان مرزها» دانستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای آینده کشور به یادگار گذاشتند تا امروز ارتش و سپاه دو بازوی پرقدرت برای دفاع از تمامیت سرزمینی و قوت قلب مردم باشند.

«روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به فرماندهی محترم ارتش و ارتشیان گرانقدر در صف و ستاد در رسته‌های زمینی، دریایی و هوایی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای یکایک این عزیزان سلامت، عزت و توفیق روزافزون خواستارم.

پیرحسین کولیوند

کد خبر 6081132

دیگر خبرها

  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت