Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:30:12 GMT

لیست نهایی تیم ملی کرواسی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۱۹

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی فهرست نهایی خود برای جام جهانی روسیه 2018 را منتشر کرد.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی که یکی از پرستاره ترین تیم های ادوار اخیر خود را با ستاره ای متعدد در فاز هجومی از تیم های بزرگی چون بارسا، رئال مادرید، یوونتوس و اینتر در اختیار دارد، در گروه دشوار آرژانتین، ایسلند و نیجریه قرار گفته اما کروات ها امیدوارند با این خیل ستارگان، نمایش درخشان جام جهانی 1998 را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لیست بازیکنان تیم ملی کرواسی به شرح زیر است:

 

سنگربانان: دانیل سوباسیچ (موناکو)، لاوره کالینیچ (خنت)، دومنیک لیواکویچ (دینامو زاگرب)

 

مدافعان: چورلوکا (لوکوموتیو مسکو)، دومایو ویدا (بشیکتاش)، ایوان استرینیچ (سمپدوریا)، ژوزه پیواریچ (دیناموکیف)، تین یدوای (بایرلورکوزن آلمان)، دژان لوورن (لیورپول)، ورسالیکو (اتلتیکومادرید)، متی میترویچ (کلوب بروژ)، کالتاکار (سالزبورگ)

 

هافبک ها: لوکا مودریچ (رئال مادرید)، ایوان راکیتیچ (بارسلونا)، متئو کواچیچ (رئال مادرید)، میلان بادلی (فیورنتینا)، مارسلو بروزویچ (اینتر ایتالیا) فیلیپ براداریچ (رایکا)

 

مهاجمان: ماریو مانژروکیچ (یوونتوس)، ایوان پریشیچ (اینترمیلان)، نیکو کالینیچ (میلان)، آندره کراماریچ (هوفنهایم)، مارکو پیاتسا (شالکه)، آنه ریبیچ (فرانکفورت)

تیم ملی کرواسی کرواسی جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کرواسی کرواسی جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

والورده یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان کارلو آنچلوتی در این بازی بود که موفق شد نمایشی خیره کننده را ارائه کند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات ایفا کرد که از چشم کارشناسان یوفا هم دور نماند.

جایزه بهترین بازیکن زمین پس از سوت پایان بازی به این ستاره اروگوئه‌ای اهدا شد و او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «جایزه بهترین بازیکن زمین که به من رسید به همه هم‌تیمی‌هایم تعلق دارد من آن را در رختکن خواهم گذاشت و به همه به خاطر اینکه با تمام وجود در این بازی تلاش کردن تبریک می‌گویم.

مشخصا منچستر سیتی فوتبال بهتری را از ما ارائه کرد اما ما رئال مادرید هستیم. هواداران ما امشب در ورزشگاه واقعا باورنکردنی بودند. من و مجری جوی چمن ورزشگاه نشستیم و از این لحظات لذت بردیم. این بهترین اتفاق در فوتبال است.»

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت