Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : دادستان عمومی و انقلاب قوچان اعلام کرد: تخلفات روی داده در برگزاری انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران این شهرستان مشهود است و دادستانی به زودی رای خود را در این خصوص صادر می کند.

علی آذری شهر، دوشنبه افزود: پس از برگزاری این انتخابات در 25 اردیبهشت ماه، گزارش هایی مبنی بر تخلف در آن به صورت مستند به دادستانی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادستانی با ورود به این پرونده، ابتدا اساسنامه این شرکت و قوانینی که از این رفتار حمایت می کنند را مورد بررسی قرار داده و سپس رای خود را در این خصوص صادر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در صورت ابطال، این انتخابات مجددا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اگر در سطح کلان کشوری تصمیم به فعالیت چنین شرکت تعاونی هایی گرفته شده، هدف توسعه و آبادانی مناطق است و انتظار آن است که افرادی متعهد و متخصص در امور شهری به عضویت این شرکت ها درآیند.
شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قوچان در سال 96 با عضویت نزدیک به یک هزار و 200 سهامدار به ثبت رسید.
مجمع عمومی و انتخاب نمایندگان این شرکت تعاونی توسط سهامداران در 25 اردیبهشت امسال در مصلای قوچان برگزار شد که جمعی از سهامداران که در میان آنان برخی اعضای هیات موسس شرکت نیز دیده می شوند، بنا به آنچه بروز تخلف در این انتخابات خواندند، خواستار رسیدگی به این تخلفات و ابطال انتخابات شدند.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعاونی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی، گفت: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • ایجاد درآمد پایدار با محصولات کم آب طلب، پربازده و اقتصادی
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است